کد خبر: ۱۸۸۰۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، اعلام کرد اگرچه مهاجمان تيمش در نيم فصل اول انتظارات او را برآورده نکردند اما قصد ندارد در ژانويه مهاجم جديدي به خدمت بگيرد.

 آبي ها در حال حاضر با 5 امتياز اختلاف نسبت به آرسنال، در رتبه سوم ليگ برتر قرار دارند و سه مهاجم اين تيم، فرناندو تورس، ساموئل اتوئو و دمبا با، در مجموع تنها 4 گل به ثمر رسانده اند.

به گزارش گل، مورينيو به خبرنگاران گفت:" اگر به من بگوييد که آگوئرو تا به حال 10 يا 12 گل زده، نگردو 12-10 گل زده، ژکو 5-4 گل زده، روني 10-8 گل زده، ژيرو 10-8 گل زده، استوريج 10-8 گل زده و سوارس 12-10 گل زده و اينکه دوست دارم مهاجمانم 8، 10 يا 12 گل بزنند، بايد بگويم، بله.

اگر مهاجمان ما 8، 10 يا 12 گل زده بودند، ما حالا در صدر جدول ليگ برتر بوديم. اين يک واقعيت است اما مهاجمان من هرکاري بتوانند انجام مي دهند و تيم هم سخت کار مي کند.

من چه کاري مي توانم براي مهاجمان انجام بدهم؟ ما مي توانيم به کار کردن ادامه بدهيم. اين تنها کاري است که من بلدم و مي توانيم انجام بدهيم.

البته ما مي خواهيم بهترين نتايج ممکن را بگيريم اما من منتظر آمدن بازيکن جديد نيستم؛ از باشگاه نمي خواهم که بازيکن جديد بخرد. 

اين يک دوره براي باشگاه و تيم من است که ما بايد تلاش کنيم تا بهترين شويم و با بهبود عملکرد بازيکنان، تيمي براي آينده بسازيم.

اين بازيکني هستند که من در اختيار دارم. چه خوب و چه بد، اين تيم من است. البته ما بي عيب نيستيم اما به هر حال تيمي است که من در اختيار دارم و تا آخرين روز با آنها کار مي کنم.

انتقاد کردن کمکي به من نمي کند. با انتقاد از بازيکنانم چه چيزي به دست مي آورم؟ هيچ چيز."



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها