کد خبر: ۱۸۸۰۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
روزنامه انگليسي ديلي‌ميل نام 10 بازيکني که در تيررس شياطين سرخ هستند را معرفي کرد.

منچستريونايتد در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر آنقدر فرازونشيب داشته که صداي طرفداران صبور اين تيم پرافتخار هم درآمده است.

مسئولان باشگاه منچستريونايتد اما براي حل اين مشکل و اينکه شياطين سرخ را از بحران فعلي خارج کنند، قصد دارند پول لازم را در اختيار ديويد مويس قرار دهند تا بازيکنان مورد نيازش را در نقل‌وانتقالات زمستاني و تابستان سال آينده جذب کند.

اين مربي اسکاتلندي به دنبال جذب بازيکنان طراز اول در تمامي پست‌ها است ولي اولويت او بيشتر جذب هافبک‌هاي خلاق و بازيساز است.

به گزارش تسنيم، روزنامه «ديلي ميل» انگليس در گزارشي اقدام به معرفي 10 بازيکني که به احتمال فراوان در ليست خريد منچستريونايتد قرار دارند، کرده است. اين فهرست به شرح زير است:=

1- ايلکاي گوندوگان آلماني از بورسيا دورتموند (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر در فصل تابستان هم به دنبال جذب اين هافبک بازيساز بود ولي در اين راه رقيبي همچون رئال مادريد داشته و دارد.

2- يوهان کابايه فرانسوي از نيوکاسل (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 3 از 5) - رقباي سرخپوشان در جذب وي پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال هستند.

3- سسک فابرگاس اسپانيايي از بارسلونا (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - البته بعيد است که بارسا با جدايي هافبک خود موافقت کند.

4- لوکا مودريچ کروات از رئال مادريد (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - به نظر نمي‌رسد که رئال با جدايي وي موافقت کند.

5- آندر هررا اسپانيايي از اتلتيک بيلبائو (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - سرخپوشان منچستر در نقل‌و‌انتقالات تابستاني هم به دنبال جذب اين بازيکن بودند.

6- رمي کابلا فرانسوي از مون‌پوليه (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 4 از 5) - با علاقه‌اي که اين هافبک نفوذي براي ملحق شدن به تيمي بزرگ از خود نشان داده، احتمال پيوستن او به سرخپوشان اولدترافورد بسيار است.

7- اورتون ريبيرو برزيلي از کروزيرو برزيل (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 3 از 5) - اين هافبک نفوذي 24 ساله مي‌تواند گزينه‌اي خوب براي بازي در کنار روبين فن‌پرسي در خط حمله شياطين سرخ باشد.

8- کوکه اسپانيايي از اتلتيکومادريد (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 3 از 5) - اين بازيکن 21 ساله در کنار بازيکنان بزرگي همچون رادامل فالکائو، ديه‌گو کاستا و داويد ويا بازي کرده است و گزينه خوبي براي بازي کردن در پست تام کلورلي است.

9- وسلي اسنايدر هلندي از گالاتاسراي (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - حضور اين مهاجم هلندي در کنار هموطنش، روبين فن‌پرسي مي‌تواند خط حمله‌اي خطرناک را براي شياطين سرخ شکل دهد.

10- کوين استروتمان از رم (احتمال پيوستن به منچستريونايتد 2 از 5) - اين هافبک بازيساز خريدش براي جالوروسي 17 ميليون دلار آب خورده است، براي همين رمي‌ها در صورتي موافق جدايي وي خواهند بود که سود خوبي براي‌شان داشته باشد.

شاگردان مويس در حال حاضر با 22 امتياز در مکان نهم جدول رده‌بندي ليگ برتر هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها