کد خبر: ۱۸۸۰۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعلام کرد برايش فرقي نمي‌کند که کدام تيم به عنوان تيم دوم گروه به دور بعد ليگ قهرمانان صعود کند.

کارلو آنچلوتي پيش از آخرين بازي مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن اظهار داشت: بيل جمعه شب مشکل کوچکي داشت اما پس از آن بدون هيچ مشکلي تمرين کرد و اکنون حالش خوب است. ژابي آلونسو هم همين شرايط دارد. مي‌خواهيم در مسابقه امشب بهترين تيممان را به ميدان بفرستيم. دي ماريا با من يا مسئولان باشگاه صحبتي نکرده است. فکر مي‌کنم او خوشحال است، اگر مشکلي داشته باشد، اکنون زمان مطرح کردنش نيست. شايد در تابستان به او اجازه بدهيم از باشگاه برود اما اکنون نه.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: با فلورنتينو پرس و ژابي آلونسو صحبت کردم اما واقعا نيازي نيست که بيشتر از اين راجع به شرايط با رئيس باشگاه حرف بزنم زيرا من و دستيارانم با او هم‌عقيده‌ايم و اميدواريم که تمديد کند. من خوش‌بينم.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: من از لحاظ مالي درباره اوزيل حرفي نزدم بلکه فقط از ديدگاه فني صحبت کردم اما دي ماريا بازيکني است که از لحاظ فني براي تيم مهم است.

وي گفت: فکر مي‌کنم کارم در رئال مادريد خوب پيش مي‌رود. خوش‌بين هستم و احساس خوبي دارم. در شروع فصل مشکلاتي داشتيم اما با همه خيلي خوب کنار آمدم. همه چيز به نتايج ما بستگي دارد اما من فکر مي‌کنم نتيجه گرفتن با اين تيم راحت تر است.

آنچلوتي اضافه کرد: برايم فرقي نمي‌کند که تيم مانچيني صعود کند يا کونته. کپنهاگن تلاش مي‌کند و عالي کار خواهد کرد؛ ما هم همين طور. آنها مي‌دانند چه طور با هم بازي کنند، عالي دفاع مي‌کنند و در فشار آوردن بسيار خوب هستند. بهترين تيم‌مان را به ميدان مي‌فرستيم و هر تيمي بهتر بازي کند، برنده خواهد شد.

وي افزود: دوست ندارم کارمان را با بارسا مقايسه کنم. فکر مي‌کنم بدون کريستيانو عالي بازي کرديم زيرا ساير بازيکنان انگيزه بيشتري پيدا کردند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها