کد خبر: ۱۸۸۵۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
هر 3 تیم مدعی گروه مرگ در پایان دیدارهای گروهی 12 امتیازی شدند.
بانک ورزش - سرانجام سرنوشت گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. از اولین دقایق پس از قرعه کشی مسابقات این سوال برای بسیاری از علاقه مندان فوتبال مطرح شده بود که از بین تیم های قدرتمند آرسنال، ناپولی و دورتموند کدام تیم از صعود به دور بعد باز می ماند؟ حالا پاسخ این سوال را می توان در ایتالیا جستجو کرد. میان سکوهای غم زده سن پائولو.

در فاصله چند دقیقه به پایان دو مسابقه همزمان گروه F لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده بود، تماشاگران ناپولی که مشغول تماشای پیروزی یک بر صفر تیم شان برابر آرسنال با تک گل زیبای هیگواین بودند، رفته رفته برای جشن صعود آماده می شدند. آن ها با این پیروزی به 12 امتیاز می رسیدند و این در حالی بود که دورتموند در فرانسه برابر مارسی 10 نفره با تساوی یک یک به بازی ادامه می داد. در هشتاد و هفتمین دقیقه دیدار فرانسه اما ناگهان گروسکروتز با به ثمر رساندن گلی حساس موجبات 12 امتیازی شدن دورتموند را فراهم آوردند. همزمان، ببرهای آبی ناپولی- که البته امشب با لباس زرد بازی می کردند- به محض اطلاع از نتیجه دورتموند بر فشار حملاتشان افزودند و 10 نفره شدن آرسنال با اخراج آرتتا نیز کار را برای توپچی ها دشوار کرد. چیپ کایخون اختلاف ناپولی و آرسنال را دو برابر کرد اما سوت داور تنها ثانیه هایی بعد نشانه ای بود بر حذف ایتالیایی ها از لیگ قهرمانان اروپا.


هر 3 تیم مدعی گروه مرگ در پایان دیدارهای گروهی 12 امتیازی شدند. بچه های کلوپ که در مجموع دیدارهای رو در رو برابر هر دو رقیب پیروز شده بودند، صدر جدول را از آن خود کردند. جالب اینجاست که آرسنال و ناپولی در بازی های رو در رو نیز مساوی بودند و این تفاضل گل بود که سبب کنار رفتن شاگردان بنیتز از جام و حضور این تیم در لیگ اروپا شد. آن ها اگر تنها یک گل دیگر به آرسنالی ها زده بودند می توانستند خود را در در جمع 16 تیم مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها