کد خبر: ۱۸۸۶۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي گالاتاسراي با ابراز خرسندي از پيروزي تيمش برابر يوونتوس و صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد ترجيح مي‌داده يوفا اين بازي را به زمان ديگري موکول کند.
تيم فوتبال گالاتاسراي روز گذشته (چهارشنبه) در شرايطي موفق شد در خانه‌اش يوونتوس را با يک گل شکست داده و به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند که بازي روي چمن يخ‌زده ورزشگاه ترک تلکام کار را براي هر 2 تيم بسيار سخت کرده بود.

به گزارش تسنيم،روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي گالاتاسراي پس از اين بازي که نيم ساعت آن سه‌شنبه شب برگزار و به دليل بارش شديد برف متوقف شده بود، گفت: بازي روي اين چمن کاري سخت و همانطور که پيش از بازي هم گفتم براي بازيکنان بازي در اين وضعيت کاري خطرناک بود. به همين دليل شايد بهتر بود بازي به زمان ديگري موکول شود. شب قبل (سه‌شنبه) بازي عملاً غيرممکن بود چون يک لايه يخ روي چمن را پوشانده بود و هيچ يک از بازيکنان نمي‌خواستند به بازي در اين وضعيت ادامه دهند. روزي که قرار شد بازي از سر گرفته شود، من به نمايندگان يوفا گفتم که به نظر من در اين شرايط هم نمي‌شود بازي کرد.

مانچيني افزود: بين 2 نيمه به اين نتيجه رسيديم که ادامه بازي در اين وضعيت کار سختي است اما ديگر خيلي دير شده بود. يوونتوس بدش نمي‌آمد که بازي برگزار شود، حداقل سکوت مسئولان اين تيم قبل از بازي که اينطور نشان مي‌داد. من با کونته (سرمربي يوونتوس) موافق بودم. بازي در آن چمن براي هر 2 تيم کاري غيرممکن بود. بازي شبيه مسابقات بخت‌آزمايي شده بود.

سرمربي پيشين منچسترسيتي ادامه داد: به نظرم شاهد يک بازي باز بوديم که در آن گالاتاسراي تيم هجومي‌تر ميدان بود، پس لياقتش را داشتيم که به اين پيروزي دست پيدا کنيم، شايد به اين دليل که مي‌دانستيم بايد ببريم.

رساندن گالاتاسراي به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا براي مانچيني که سکان هدايت اين تيم را در شرايطي بحراني تحويل گرفت، کاري بزرگ بود. او در اين خصوص اظهار داشت: زماني که قبول کردم مربي گالاتاسراي شوم شرايط اين تيم بسيار سخت بود و ما اولين بازي خانگي خود را در ليگ قهرمانان با نتيجه 6 بر يک به رئال مادريد باخته بوديم اما در بازي بعدي در تورين خوش شانس بوديم و توانستيم يک امتياز بگيريم و در بازي برگشت هم حق‌مان بود که ببريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها