کد خبر: ۱۸۸۶۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سرمربي ميلان پس از تساوي مقابل آژاکس اعلام کرد براي تيمش سخت بوده که بيش از يک ساعت 10 نفره مقابل حريف مقاومت کند.
ميلان در ادامه ناکامي‌هاي خود در ديدار پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا هم نتوانست در خانه خودي مقابل آژاکس نتيجه‌ دلخواهش را بگيرد و با تساوي بدون گل به کار خود پايان داد.

به گزارش فارس،روسونري با اين تک امتياز، شمار امتيازهاي خود را به 9 رساند تا پس از بارسلونا 13 امتيازي، به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعد شود. آژاکس هم با هشت امتياز راهي ليگ اروپا شد. در اين ديدار پر برخورد، ريکاردو مونتوليوو در دقيقه 22 از زمين اخراج شد تا ميلان در شرايط سختي قرار بگيرد. ماريو بالوتلي، نايجل دي يونگ، ماتيا دي سيليو و سولي علي مونتاري هم از ميلان با کارت زرد داور روبه‌رو شدند.

ماسيميليانو آلگري در مورد اين ديدار گفت: بازيکنانم در اين ديدار سازمان يافته عمل کردند. فقط روي چند ارسال حريف احساس خطر کردم. سوت پايان بازي موجب شد خيالمان از همه چيز راحت شود. قرار گرفتن با 10 نفر مقابل تيمي مانند آژاکس کار ساده‌اي نيست. به نظرم دستاورد بزرگي بود. کريستين آبياتي هم توپ‌هاي خوبي را دفع کرد و مانع از گل خوردن ما شد. بالوتلي هم کل تيم را روي شانه‌هاي خود قرار داده و رو به جلو مي‌برد. اين موضوع براي ما اهميت بسياري داشت.

آلگري در ادامه و در مورد اخراج مونتوليوو هم گفت: قبول دارم که مونتوليوو خطا کرد اما شدت آن به شکلي نبود که بخواهد اخراج شود. او بازيکن خشني نيست. داور مسابقه با مشورت کمک خود تصميم به اخراج وي گرفت. براي ما خيلي سخت بود که بيش از يک ساعت از اين بازي را با يک نفر کمتر در زمين حضور داشته باشيم. با اين حال شاگردانم اجازه ندادند آژاکس بازي خودش را ارائه کند. نيمه دوم برايمان بسيار سخت بود اما در هر حال موفق شديم راهي مرحله بعد شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها