کد خبر: ۱۸۸۶۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سرمربي ناپولي پس از پيروزي مقابل آرسنال و حذف از ليگ قهرمانان اروپا تاکيد کرد تيمش شايسته صعود به مرحله بعد بوده است.
ناپولي با وجود پيروزي دو بر صفر مقابل آرسنال در ديدار پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از صعود به مرحله حذفي بازماند و راهي ليگ اروپا شد.

به گزارش فارس،در اين ديدار گونزالو هيگواين در دقيقه 74 و خوزه ماريا کايخون در دقيقه 90 موفق به گلزني شده‌اند. ناپولي با اين پيروزي 12 امتيازي شد اما نتوانست راهي مرحله بعد شود. آرسنال هم با همين تعداد امتياز با قرار گرفتن در رتبه دوم به مرحله بعد رسيد.

رافائل بنيتس که سال گذشته به همراه چلسي در ليگ اروپا عنوان قهرماني را به دست آورده بود در مورد تيمش به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: به نظرم بايد به شرايط موجود به عنوان بخشي از پروسه رشد تيم نگاه کنيم و بدانيم در مسير درستي قرار گرفته‌ايم. هواداران و تمامي کساني که ناپولي را دوست دارند بايد به خاطر چيزهايي که ناپولي به دست آورده‌ خوشحال باشند. بايد گل نخست را زودتر به ثمر مي‌رسانديم. در حالي که مي‌دانستيم ديدار دورتموند و مارسي هم با تساوي يک بر يک پيگيري مي‌شود، از اين مي‌ترسيديم که آرسنال روي ضد حمله دروازه‌ ما را باز کند. در آن شرايط نمي‌توانستيم راهي مرحله بعد شويم. تيم من شايسته اين پيروزي و رسيدن به مرحله حذفي بود اما فوتبال همين است.

بنيتس در ادامه عنوان کرد: نمايش ناپولي در ديدارهاي اروپايي بسيار خوب بود زيرا در اين بازي‌ها فضاي بيشتري براي نشان دادن خودمان در اختيار داشتيم. تجربه خوبي از حضور در ليگ قهرمانان اروپا داشتيم. گرفتن 12 امتياز از مرحله گروهي و حضور در رتبه‌هاي بالا در سري A براي ما يک دستاورد بزرگ است. هدف ما آوردن بازيکنان جوان به ناپل است که بتوانند تا سال‌ها براي اين تيم به ميدان رفته و نمايش خوبي داشته باشند. کار ما نشان داد که مي‌توانيم با اضافه کردن دو يا سه بازيکن به يک تيم مدعي در ليگ ايتاليا و اين سطح از ليگ قهرمانان اروپا تبديل شويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها