کد خبر: ۱۸۸۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰

ائتلاف ياران انقلاب 14 فوريه بحرين با حمايت از فراخوان جوانان 14 فوريه براي بازگشت گسترده به ميدان شهدا، برنامه خود را براي تجمع‌هاي گسترده بعدي اعلام کرد.

به گزارش ايسنا، اين ائتلاف در بيانيه‌اي به مناسبت عيد سعيد فطر، آورده است: اين عيد در تونس، مصر و ليبي در حالي جشن گرفته مي‌شود که مردم اين کشورها خود را از فرعون‌هاي زمان آزاد کرده‌اند.

در اين بيانيه آمده است: در آخرين روزهاي ماه مبارک رمضان و ايام عيد سعيد فطر، نيروهاي آل خليفه، گارد ملي و ارتش براي مقابله با دعوت جوانان ۱۴ فوريه براي تجمع‌هاي بزرگ به حالت آماده‌باش درآمدند تا مانع از حضور گسترده مردم در ميدان شهدا (اللؤلؤه) شوند.

ائتلاف ياران انقلاب ۱۴ فوريه افزود: آل خليفه همچنين بصورت گسترده درحال تجهيز نيروهاي خود با خريد ميليون‌ها دلار سلاح از آمريکا و کشورهاي غربي است و همچنين اقدام به مسلح كردن اوباش براي اقدامات تروريستي و قتل افراد مي‌كند.

ائتلاف ياران انقلاب ۱۴ فوريه با تاکيد بر بازگشت حتمي مردم بحرين به ميدان اللؤلؤه اعلام کرد: آغاز ماه سپتامبر و شوال، در واقع آغازي براي تحولات جديد در بحرين است و مبارزه و جهاد جوانان انقلابي و مردم متحول خواهد شد.

به گزارش 598 به نقل از افکارنیوز، پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم، اين ائتلاف از مردم دعوت کرد که از فردا (پنجشنبه) و نخستين روز ماه سپتامبر ۲۰۱۱ جهت زمينه سازي براي تحصن گسترده در همه مناطق دست به تظاهرات بزنند تا خود را براي موعد اعلام شده توسط ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوريه و شکست محاصره امنيتي آماده کنند.

ائتلاف ياران انقلاب ۱۴ فوريه با اعلام حمايت از دعوت جوانان انقلاب و مردم براي تجمع گسترده پنج شنبه شب تاکيد کرد که اين تجمع‌ها در منامه، نعيم، راس رمان، ديه، و کرباباد برگزار مي‌شود که زمينه‌ساز بازگشت حتمي به ميدان شهدا است.

در اين بيانيه همچنين از مردم دعوت شده است تا روز جمعه دوم سپتامبر تحت عنوان "جمعه زمينه‌سازي براي بازگشت" براي تظاهرات در همه مناطق تلاش كنند و در طول هفته نيز به اين تظاهرات شدت بيشتري بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها