کد خبر: ۱۸۸۸۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
خودروی قاچاقچیان انسان تصادفی زنجیره‌ای را رقم زد که 15 تن را در میان شعله‌های آتش به کام مرگ جانسوزی کشاند.

عدم کنترل راننده این خودرو در تصادف یک مینی‌بوس با سه خودرو عامل حادثه شناخته شده است. این حادثه ساعت 3و30 دقیقه صبح پنجشنبه رخ داد و هنوز مشخصات خیلی از قربانیان شناسایی نشده است. رئیس جمعیت هلال احمر نائین در این‌خصوص گفت: حادثه تصادف بامداد پنجشنبه در نائین جان 15 مسافر جاده‌ای را گرفت. ابراهیم عادل‌زاده تشریح کرد: ساعت 3 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه در پی تماس تلفنی پلیس 110 به مرکز EOC - کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری - هلال احمر مبنی بر اعلام حادثه تصادف زنجیره‌ای مقابل دانشگاه آزاد نائین، بلافاصله با هماهنگی‌های لازم نیروهای امدادی ملااحمدنائین و مسئولان جمعیت هلال احمر در محل وقوع حادثه حضور یافتند. وی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد زنجیره‌ای یک مینی‌بوس با سه خودروی زانتیا، پژو و پراید رخ داد، 15 تن کشته و 16 تن زخمی شدند.
حادثه‌سازی قاچاقچیان انسان
سرهنگ «حسین غلامی» رئیس پلیس راهور استان اصفهان درخصوص علت حادثه گفت: در این حادثه خودروی پژو 405 به علت سوار کردن بیش از حد سرنشین و عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین خودروی زانتیا به علت انحراف به چپ مقصران اصلی این حادثه تشخیص داده شدند.
عدم شناسایی اجساد سوخته
با تصادف چهار خودرو در ورودی شهر نائین، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تأیید مرگ 15 تن از سرنشینان خودرو گفت: 13 مسافر افغان در خودروی پژو بودند.
دکتر علی سلیمان‌پور در این باره گفت: در خودروی پژو 13 مسافر افغان وجود داشتند که در جریان این حادثه، راننده و 11 سرنشین پژو به‌خاطر سوختگی شدید جان خود را از دست دادند که نه تنها مشخصات 11 مسافر بلکه راننده نیز شناسایی نشده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: در این تصادف، راننده و کمک راننده مینی‌بوس جان خود را از دست داده‌اند که آن‌ها نیز ناشناس مانده‌اند. سلیمان‌پور با بیان این‌که راننده پراید تنها جان‌باخته شناسایی شده این حادثه است، گفت: مصدومان این حادثه که راننده سواری زانتیا، دو افغان سواری پژو و 12 مسافر مینی‌بوس بوده‌اند به بیمارستان‌های نائین و اصفهان منتقل شده‌اند که راننده زانتیا به‌شدت سوخته است. مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: برای شناسایی اجساد باید نمونه خون و DNA برداشته شود که برای انتقال آن‌ها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.

منبع :  روزنامه ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها