کد خبر: ۱۸۹۰۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
هافبک اسپانيايي باواريايي‌ها از رونالدينيوي برزيلي به عنوان الگوي فوتبالي‌ دوران کودکي‌اش ياد کرد.

تيم فوتبال بايرن مونيخ در حالي هفته آينده براي حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان به کشور مراکش سفر خواهد کرد که سه‌شنبه شب با باخت خانگي 3 بر 2 مقابل من‌سيتي پس از مدت‌ها در اين رقابت‌ها متحمل شکست شد.

به گزارش تسنيم، تياگو آلکانتارا، هافبک اسپانيايي بايرن که تابستان امسال در ازاي 25 ميليون يورو به جمع سرخپوشان مونيخ پيوست، در خصوص رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان به نشريه «بيلد» آلمان گفت: اميدوارم در اين رقابت‌ها با اتلتيکو مينيرو بازي کنيم، چون رونالدينيو، الگوي دوران کودکي‌ام در اين تيم عضويت دارد.

وي افزود: هميشه رونالدينيو را تحسين مي‌کردم و بازي مقابل او براي من واقعاً خاص خواهد بود. رونالدينيو بازيکني فوق‌العاده بوده و هست.

اين بازيکن جوان خاطر نشان کرد: براي من فوتبال نوعي تفريح است و عاشق بازي با توپ، پاس دادن و بهترين بودن در زمين هستم. در فوتبال از هيچ چيزي نمي‌ترسم.

هافبک 22 ساله غول‌هاي مونيخ که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته با تقدير از اولي هوينس، رئيس باشگاه بايرن و کارل هاينتس رومنيگه، مدير اجرايي سرخپوشان مونيخ اظهار داشت: زماني‌که مصدوم بودم هوينس و رومنيگه مرتب جوياي حالم بودند و از من مي‌پرسيدند که روند بهبودي‌ام چگونه پيش مي‌رود. اينکه مديران باشگاه مدام پيگير حالم بودند باعث خوشحالي و دلگرمي‌ام مي‌شود.

آلکانتارا در پايان در خصوص گوارديولا گفت: از زماني‌که در سن جواني در بارسلونا بودم پپ را مي‌شناسم و احساسي مي‌کنم که او هميشه روي من حساب باز مي‌کند. گوارديولا هميشه حواسش به همه چيز است و هر موقع که به او نياز داشته باشي کنارت حضور دارد.

تيم فوتبال بايرن مونيخ در حال حاضر در جدول رده‌بندي بوندس‌ليگا با 41 امتياز صدرنشين است و تيم‌‌هاي بايرلورکوزن و بورسيا دورتموند به ترتيب با 37 و 31 امتياز جايگاه‌هاي دوم تا سوم را در اختيار دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها