کد خبر: ۱۸۹۹۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون انرژی اظهار داشت: حرف هایی که توسط مشاور رئیس جمهور زده شده و توهینی که صورت گرفته است متناسب با شأن مردم ایران نیست.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با  دانا، در نقد اظهارات مشاور رئیس جمهور مبنی بر عوام بودن تاکسی داران و تربیت اجتماعی نداشتن مردم ایران گفت: متأسفانه سریع القلم داشته های خود را به نداشته های مردم نسبت می‌دهد و آنچه که زیبنده خودش هست را به مردم نسبت داده است.
 
با این برخورد باید هرچه سریع تر برخورد جدی شود و سریع القلم نیز باید از ملت شریف ایران عذرخواهی کند؛ چرا که حرف هایی که زده شده و توهینی که صورت گرفته است متناسب با شأن مردم ایران نیست.
 
این مردم همان کسانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت خود جنگ را پیش بردند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی با هوشیاری خود، توطئه ها و کید و مکر دشمن را خنثی کردند.
 
نادانی آقایان باعث شده است تا این آگاهی مردم را نبینند و به شعور سیاسی مردم توهین کنند که باعث به وجود آمدن تنش های جدی شود.
 
این افرادی که به دنبال مطامع سیاسی خود هستند اطراف روحانی وجود دارند و باید رئیس جمهور این افراد را از خودش جدا کند؛ چرا که این افراد بیشتر به وجه وی لطمه می زنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها