کد خبر: ۱۹۰۰۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
دروازه بان محبوب پرسپولیس گفت: «مدت‌ها پيش وقتي مي‌ديدم هواداران مدام عدد 6 را نشان مي‌دهند کنجکاو شدم و فهميدم آنها به خاطر برد با 6 گل مقابل استقلال که در گذشته به دست آمده علاقه فراواني به اين عدد دارند.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، با درخشش خوبي که نيلسون در پرسپوليس داشته حالا تبديل به دروازه‌بان اصلی علي دايي شده است. دروازه‌بان برزيلي تيم پرطرفدار تهراني مقابل مس کرمان يکي از بهترين‌هاي ميدان بود. او چندين موقعيت صددرصد گل حريف را با واکنش‌هاي زيبا مهار کرد و هر وقت بازيکنان گلزني مي‌کردند مانند يک پرسپوليسي متعصب به خوشحالي مي‌پرداخت تا حتي دوستانش با ديدن شادي‌هاي نيلسون شارژ روحي و رواني شوند.

 

* باز هم پرسپوليس گل نخورد؟

- اميدوارم اين روند را در بازي‌هاي آينده حفظ کنيم. خوشحالم از اينکه آمار گل‌هاي خورده پرسپوليس هنوز به عدد 10 نرسيده و ما در ميان تيم‌ها در اين موضوع پيشرو هستيم. نه تنها مدافعين بلکه کل بازيکنان در گل نخوردن پرسپوليس نقش مثبتي را ايفا کردند. از تمام دوستانم تشکر مي‌کنم.

 

* بارها از مدافعين تعريف و تمجيد کردي و گفتي آنها باعث شدند پرسپوليس گل نخورد؟

- تعريف و تمجيد نکردم واقعيت را گفتم. مدافعين پرسپوليس به خوبي سازماندهي شدند و به همين دليل سيستم تدافعي بسيار عالي بود. بنگر و سيدجلال بسيار عالي هستند، با ديدن آنها قوت قلب فراواني مي‌گيرم. به قدري اين دو بازيکن مطمئن بازي مي‌کنند که من با اعتماد به نفس و اطمينان کارم را دنبال مي‌کنم.

 

* پس حقيقي راست مي‌گفت که مدافعين به نيلسون کمک کردند؟

- صددرصد. مدافعين خيلي کمک کردند اما در خصوص صحبت‌هاي حقيقي نظري ندارم.

 

* چرا؟

- بي‌خيال شويد. نمي‌خواهم در مورد قضيه‌اي که تمام شده و رفته حرفي بزنم.

 

* يک فستيوال گل در بازي روز جمعه راه انداختيد؟

- ببينيد اين بازي براي ما بسيار سنگين بود و از قبل خودمان را آماده يک جدال سخت کرده بوديم. با شناختي که از تيم و انگيزه بچه‌ها داشتم مي‌دانستم مس را در شهرش شکست مي‌دهيم اما فکرش را نمي‌کردم با 6 گل از سد رقيب بگذريم. نتيجه جالبي بود.

 

* مي‌دانستي عدد 6 براي هواداران بسيار خاص است؟

- نمي‌دانستم، اما مدت‌ها پيش وقتي مي‌ديدم هواداران مدام عدد 6 را نشان مي‌دهند کنجکاو شدم و پرس و جو کردم که فهميدم آنها به خاطر برد با 6 گل مقابل استقلال که در گذشته به دست آمده علاقه فراواني به اين عدد دارند. جالب اينکه وقتي پرسپوليس گل پنجم را زد من هم مانند هواداران منتظر ششمين گل بودم و وقتي حاتمي اين گل را زد مانند تمام طرفداران خوشحال شدم.

 

* خوشحالي تو بعد از گل‌هاي بازيکنان جالب بود؟

- باور کنيد مانند تمام هواداران و بازيکناني که خيلي به پرسپوليس علاقه دارند من هم عاشق اين تيمم. حساسيت من به اين تيم تصورنشدني است. به همين دليل هر وقت دوستانم گل مي‌زنند خيلي خوشحالم مي‌شوم. آنها عالي بودند دست‌شان درد نکند.

 

* يک وقت با زدن اين همه گل مغرور نشويد؟

- همان طور که سيدجلال حسيني و علي دايي هم گفتند از اين به بعد بايد از فکر بازي با مس خارج شويم و تمام فکرمان را معطوف بازي با سايپا و پيروزي مقابل اين تيم جنگنده و پرقدرت کنيم. کل تيم‌هاي ليگ ايران جزو بهترين‌ها هستند وما براي رسيدن به مقام قهرماني بايد تمام اين تيم‌ها را ببريم.

 

* خلعتبري هم آمار خوبي را در دو بازي گذشته به جا گذاشت؟

- محمدرضا يکي از بهترين بازيکنان ايران به شمار مي‌رود که مي‌تواند يکي از ارکان مهم تيم‌ملي در جام‌جهاني باشد. از آن جا که روز تولد خلعتبري بود خيلي دوست داشتم او بتواند در روز تولدش گل بزند. چنين اتفاقي هم افتاد. خلعتبري مي‌تواند در آينده گل‌هاي فراوان و زيباتري براي پرسپوليس بزند چرا که يک چهارچوب‌شناس و بازيکن ششدانگ واقعي است.

 

* بعضي واکنش‌هايت ما را به ياد لقبي که هواداران به تو دادند مي‌اندازد؟

- منظورتان لقب گربه سياه است؟! من هم اين لقب را دوست دارم. هواداران نسبت به من لطف دارند. با ديدن آنها است که انگيزه پيدا مي‌کنم. طرفداران پرسپوليس تا آخر عمر هرگز از يادم فراموش نخواهند شد. آنها برايم جزيي از عزيزترين افراد زندگي‌ام هستند.

 

* در مصاحبه‌هايت گفتي در جام‌جهاني بعد از برزيل طرفدار ايرانم؟

- واقعيت را گفتم. من در يکي از پرطرفدارترين تيم‌هاي ايران بازي و در اينجا زندگي مي‌کنم. مگر مي‌توانم طرفدار تيم‌ملي ايران نباشم. اين کشور مانند وطن دومم است. براي صعود تيم‌ملي ايران از گروهش دعا مي‌کنم و اگر در برزيل بودم در بازي‌هايش حاضر شده و آنها را تشويق مي‌کنم.

 

* راستي ديگر اعتراضي به خاطر مطالباتت نداري؟

- در اين مورد حرفي ندارم.

 

* و پيش‌بيني بازي با سايپا؟

- نبايد توقع داشت سايپا را مانند مس 6 گله کنيم. جمعه عصر شانس با ما يار بود که توپ‌هايمان درون دروازه مي‌رفت. يکي از پوئن‌هاي مثبت‌مان اين است که بازي در استاديوم آزادي برگزار مي‌شود. از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهم مقابل سايپا ما را تنها نگذارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها