کد خبر: ۱۹۰۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
به نقل از سايت باشگاه استقلال، شب گذشته جمشيد مشايخي هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون به دفتر مديرعامل استقلال رفت و با علي فتح‌الله‌زاده و امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال ديدار کرد. پس از اين ديدار قرار شد مشايخي به عنوان سفير صلح و دوستي ايران از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا سفر کند.

فتح‌الله‌زاده درباره اين موضوع گفت: از فرصت پديد آمده در جام جهاني برزيل بايد از همه جهات استفاده کرد. محبوب ترين نمايندگان عرصه فرهنگ بايد معرف ويژگي هاي ملي و ميهني ما باشند. استاد مشايخي همه مميزه هاي لازم را دارا هستند. ايشان به عنوان سفير صلح و دوستي مردم ورزش دوست ايران براي پاک کردن خاطره برخورد نامناسب با ليونل مسي در گام اول به اسپانيا و شهر بارسلون خواهند رفت تا پيغام آور و حامل روح لطيف و انساني ايرانيان باشد.

قلعه‌نويي نيز در خصوص سفر مشايخي به اسپانيا از سوي باشگاه استقلال اظهار داشت: اين حرکت، کار بزرگي است. خوشحاليم اين اتفاق از سوي باشگاه استقلال انجام مي شود. باشگاه استقلال يک باشگاه فرهنگي - ورزشي است و با اين حرکت بار ديگر اين نکته مهم را به اثبات رساند.

سرمربي استقلال در ادامه با تمجيد از ارزش‌هاي اين هنرمند بزرگ گفت: استاد جمشيد مشايخي پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند برايشان کم است. ايران و ايراني به داشتن چنين فرد بزرگي افتخار مي‌کند. خرسند از اين هستيم که اين مرد بزرگ به عنوان سفير فرهنگي ايران از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا سفر مي‌کند.

همچنين مشايخي درباره سفرش به اسپانيا به عنوان سفير فرهنگي ايران از سوي باشگاه استقلال عنوان کرد: اتفاقاتي که در اين چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا اينکه از سوي فتح‌الله‌زاده به من پيشنهاد شد تا بعنوان سفير فرهنگي ايران به اسپانيا سفر کرده و پيغام مردم ايران را به گوش اين بازيکن بزرگ برسانم.

وي افزود: من هم با آغوش باز از اين پيشنهاد استقبال کردم. اگر به عنوان سفير فرهنگي ايران به اسپانيا مي‌روم، پيغامم تنها حرف جمشيد مشايخي نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ايران را به اين بازيکن خواهم رساند.آن عده اي که به مسي توهين کردند هرگز ايراني نبودند چرا که ايرانيان فرهنگ، ادب و تمدن بي نظيري در دنيا دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها