کد خبر: ۱۹۰۵۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مربی تیم ملی ایران با اعلام این که افتخارات فوتبال پرتغال بسیار جالب توجه بوده است، اعلام کرد: تیم ملی پرتغال در جام جهانی عملکرد بهتری نسبت به ایران و یونان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باشگاه بنفیکا به مناسبت تولد آنتونیو سیموئز مراسم جشنی را در این باشگاه برگزار کرد.

آنتونیو سیموئز، مربی تیم ملی ایران نیز در مراسمی که در موزه باشگاه بنفیکا برگزار شد از کتابش به عنوان "شخصیت‌ها و بازتاب‌های جوان‌ترین قهرمان اروپا" رونمایی کرد. او در این کتاب 50 شخصیت بزرگ ملی و بین‌المللی فوتبال پرتغال را معرفی کرده است.

آنتونیو سیموئز، درباره کتابش گفت: سعی کردم که در این کتاب شخصیت‌هایی را معرفی کنم که برای علاقمندان فوتبال کمتر شناخته شده هستند.

در این مراسم شخصیت‌هایی نظیر کارلوس کی‌روش - سرمربی تیم ملی ایران ، فرناندو سانتوس – سرمربی یونان، اوزه بیو – بازیکن پیشین تیم ملی پرتغال و پائولو بنتو – سرمربی تیم ملی پرتغال حضور داشتند.

آنتونیو سیموئز در ادامه گفت: اکنون زمانی برای لذت بردن است. از این که سه مربی پرتغالی که در جام جهانی 2014 حضور خواهند داشت، در این مراسم هستند افتخار می‌کنم. علاوه بر این ما کشوری هستیم که توانسته ایم سه بازیکن برتر فوتبال جهان (اوزه بیو، لویس فیگو و کریستیانو رونالدو ) را به فوتبال جهان معرفی کنیم. این برای کشوری کوچک همچون پرتغال افتخار بزرگی است. باید بیشتر از خودمان بدانیم و خودمان را برای رقابت‌های آینده آماده کنیم.

مربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که فکر می کنی از بین تیم‌های ملی پرتغال، یونان و ایران کدام در جام جهانی عملکرد بهتری خواهد داشت؟ گفت: فکر می‌کنم پرتغال نسبت به ایران و یونان بتواند عملکرد بهتری در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد اما نباید تیم ملی پرتغال با حس پیروزی از پیش تعیین شده به برزیل برود. باید در جام جهانی از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

آنتونیو سیموئز در پایان درباره شرایط فعلی بنفیکا، گفت: بنفیکا نسبت به فصل قبل کمی ضعیف‌تر شده است، اما آن طور که می‌گویند ضعیف نیست. باشگاه باید یکسری مشکلات را حل کند تا بتواند دوباره شکوه گذشته را تکرار کند.

آنتونیو سیموئز ، جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام باشگاه‌های اروپا است که توانسته به قهرمانی دست یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها