کد خبر: ۱۹۱۸۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۳ دی ۱۳۹۲
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: برخی مطالب روزنامه‌ها بوی روزنامه‎های زنجیره‌ای دوم خرداد و حاکمیت تفکر مهاجرانی را می‌دهد.

هادیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، با اشاره به اینکه وزارت ارشاد باید با جلوگیری از انتشار برخی مطالب مانع از برخی حرمت شکنی ها شود، بیان داشت: پس از انتخابات 24 خرداد عده ای تندرو به اشتباه فضا را آماده تاخت و تاز و توهین به احکام اسلامی دیده اند و هر روز از گوشه ای خبر بی حرمتی به قوانین و عرف اسلامی به گوش می رسد.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد تصریح کرد: یک روز با مجوز وزارت ارشاد اجازه دفن جنازه های عده ای فراری به آمریکا در قطعه هنرمندان گرفته می شود و یک روز نیز در روزنامه بهار ولایت و حکومت حضرت علی (ع) زیر سوال می رود و امروز هم در روزنامه قانون به اسلام توهین می شود که حقوق زنان را رعایت نکرده است.

 

وی خاطرنشان کرده است: روزنامه قانون در مقاله ای حق شهادت زنان در قرآن را تبعیض آمیز می داند، این توهین در صورتی است که خداوند در آیه 282 سوره بقره شهادت دو زن را برابر با شهادت یک مرد می داند.

 

هادیزاده افزود: وزارت ارشاد باید با قدرت در مقابل این روزنامه موهون بایستد تا راه برای مابقی حرمت شکنان فراهم نشود و باید توجه شود که اگر قرار است اندیشه جدیدی به جامعه تزریق شود باید ابتدا در محیط های آکادمیک و علمی مورد بحث کارشناسان ذی صلاح قرار بگیرد و با جلوگیری از انتشار آن در فضای عمومی جامعه از شادمانی دشمنان و ناراحتی امت حزب الله جلوگیری کنیم.

 

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در پایان گفت: این گونه مطالب در روزنامه ها بوی روزنامه های زنجیره ای دوم خرداد و حاکمیت تفکر مهاجرانی را می دهد که باید با جلوگیری از انتشار این روزنامه مانع ایجاد فتنه هایی چون فتنه 18 تیر شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها