کد خبر: ۱۹۱۹۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۰۳ دی ۱۳۹۲
رئيس باشگاه يوونتوس تاکيد کرد که سرمربي و 2 ستاره خط مياني تيمش در آينده نزديک از بانوي پير جدا نخواهند شد.
  آندره‌آ آنيلي رئيس باشگاه يوونتوس اعتراف کرد انتظار ندارد که آنتونيو کونته، به عنوان سرمربي تيم و آندره پيرلو و پل پوگبا به عنوان 2 هافبک در پايان فصل از راه راه‌پوشان تورين جدا شوند.

به گزارش ايسنا، اخيراً اخباري منتشر شده مبني بر اينکه برخي از تيم‌هاي اروپايي خواهان به خدمت گرفتن سرمربي موفق يوونتوس هستند و اين در حالي است که قرارداد پيرلو نيز ماه ژوئن سال آينده به پايان مي‌رسد و پل پوگبا نيز مشتريان فراواني در ميان تيم‌هاي بزرگ اروپا دارد.

آنيلي در گفت و گو با روزنامه توتو اسپورت ايتاليا گفت: از عملکرد کونته بسيار راضي هستم و او هم از من و شرايط کاري‌اش در يوونتوس راضي است. من يوونتوس بدون کونته را در آينده‌اي نزديک نمي‌بينم. در مورد پيرلو هم بايد بگويم که به او گفته‌ام يوونتوس خانه او است. مي‌دانم قرار است در فاصله بين ماه‌هاي فوريه تا مارس با جوزپه ماروتا (مدير ورزشي باشگاه) جلسه داشته باشد تا در خصوص شرايط تمديد قراردادش مذاکره کند. پيش بيني من اين است که پيرلو براي مدتي ديگر در کنار ما خواهد ماند.

رئيس باشگاه يوونتوس در خصوص شانس تيمش براي نگه داشتن پل پوگبا عنوان کرد: منابع مالي لازم براي پرداخت برخي رقم‌هاي خاص را به بازيکنان‌مان نداريم. در ايتاليا سقف پرداخت حقوق به بازيکنان بين 5 تا 6 ميليون يورو است و از آنجايي که پوگبا به عنوان يکي از با استعداد‌ترين هافبک‌هاي فوتبال دنيا شناخته مي‌شود، بعيد مي‌دانم ما در دراز مدت کار آساني براي نگه داشتن او داشته باشيم. با اين حال تصور مي‌کنم او براي يک دوره ديگر قراردادش را تمديد کند. فکر نمي‌کنم براي اين کار مشکل خاصي وجود داشته باشد.

وي در خصوص خريدهاي احتمالي تيمش در بازار نقل و انتقالات ژانويه اظهار داشت: به نظر من بازار نقل و انتقالات ژانويه براي رفع ضعف‌‌هاي تيم است و فکر نمي‌کنم يوونتوس نيازي به اين کار داشته باشد. نگاه ما به بازار نقل و انتقالات تابستاني است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها