کد خبر: ۱۹۲۰۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۴ دی ۱۳۹۲
یک عضو شورای شهر تهران گفت: من یکی از افراد نزدیک به آقای کروبی بودم و در ستاد ایشان فعالیت داشتم ولی مخالف درگیری و ریختن در خیابان و ایجاد تنش بودم.
به گزارش 598، مسعود سلطانی‌فر، نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در گفتگو با روزنامه آرمان گفت: فراکسیون اصولگرایان تصمیم داشتند به ۶ نفر از وزرای پیشنهادی کابینه روحانی رای مثبت ندهند و دلیلشان هم این بود که این وزرای پیشنهادی نزدیک به طیف اصلاح‌طلب هستند. افراد اصولگرا در مجلس که از روز اول رای‌گیری را از لفظ فتنه و فتنه‌گر استفاده می‌کردند و ابهاماتی درخصوص آقایان نجفی، میلی‌منفرد، آخوندی، ربیعی، زنگنه و من در این طیف از نمایندگان وجود داشت.

وی افزود: من و ۵ نفر دیگر به معنایی که آنها تعریف می‌کردند در وقایع ۸۸ نبودیم. بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد ماه و موضع‌گیرهای که کردند هیچ کدام از این افراد در میدان نیامده و از جریانات خیابانی حمایت نکردند، من یکی از افراد نزدیک به آقای کروبی بودم و در ستاد ایشان فعالیت داشتم ولی مخالف درگیری و ریختن در خیابان و ایجاد تنش بودم. نه تنها من تقریبا تمامی افرادی که در ستاد و همراه کروبی بودند نظرشان همین بود.

وی البته نگفت که چرا نزدیکان کروبی این نظر خود را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها