کد خبر: ۱۹۲۲۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۴ دی ۱۳۹۲

طبق گزارش های رسیده به بانک ورزش گویا قرار است نیروی انتظامی مجددا در لیگ برتر تیمداری کند و باشگاه قدیمی و ریشه دار پاس را احیا کند. در همین زمینه بد ندیدیدم دقایقی با پیشکسوتان این باشگاه  هم‌صحبت شویم و نظرشان را در مورد این انتقال مجدد جویا شویم. در ابتدا هم به سراغ حسن حبیبی بازیکن و مربی سابق این تیم و تیم ملی رفتیم. او به خبرنگار ما گفت: مطمئنا همه پاسی ها از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوند و منتظرند تا هرچه سریعتر این انتقال انجام شود. تیم پاس متعلق به تهران است و از ابتدا هم این انتقال، اشتباه بزرگی بود. حالا هم که قرار است باشگاه دوباره به تهران منتقل شود امیدوارم از پاسی های قدیمی که سالها زحمت کشیده اند و خاک تیم را خورده اند استفاده شود و باشگاه دوباره به اصالت خودش برگردد.

نظر حسن حبیبی را در مورد اينكه شنيده شده  سردار آجرلو قرار است مجددا مدیرعامل باشگاه شود پرسيديم که ایشان گفتند: در تیم پاس قحط الرجال نیست که آجرلو بخواهد مدیرعامل شود! ایشان فقط چند سال آخر در باشگاه مدیریت کردند و نمی‌توان ایشان را پیشکسوت و پاسی دانست. البته عملکرد ایشان در آن مدت بد هم نبود، ولی معتقدم که مدیران بسیاری در میان پیکسوتان پاس حضور دارند که می‌توانند بسیار خوب و بهتر از قبل از پس مدیریت باشگاه برآیند.

باید دید که آیا دیگر پیشکسوتان این باشگاه مردمی و قدیمی هم با حسن حبیبی هم نظر هستند؟ منتظر گزارش های بعدی بانک ورزش در این زمینه باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها