کد خبر: ۱۹۲۲۶۴
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۰۴ دی ۱۳۹۲
کمپ مرحوم ناصر حجازي رسما افتتاح خواهد شد.
به نقل از سايت رسمي استقلال، محمد سررشته‌داري مدير بازرگاني و مشاور رسانه‌اي مديرعامل استقلال اظهار داشت: خوشبختانه مراحل تکميل کمپ رو به پايان است و به زعم بنده اين بزرگترين کاري است که در کل تاريخ باشگاه استقلال با همت دکتر علي فتح‌الله‌زاده انجام گرفته است.  وي در ادامه گفت: شب‌ها و روزهاي زيادي دکتر فتح‌الله‌‌زاده براي ساخت اين کمپ زحمت کشيد و با دست‌ خالي آن را ساخت. سه سال پيش اين زمين که به جا مانده از دو دوره قبلي مديريت فتح‌الله‌زاده در استقلال بود تپه خاکي بيش نبود و شب‌هاي زيادي تا صبح زير نظر شخص دکتر فتح‌الله‌زاده کار خاکبرداري آن طول کشيد و امروز خوشحالم که فاز اول آن رو به اتمام است و به زودي افتتاح رسمي آن صورت  مي‌گيرد.

سررشته‌داري اضافه کرد: براي افتتاح رسمي کمپ برنامه‌هاي زيادي داريم در واقع بعد از اتمام آخرين مراحل ساخت آن که جايگاه خبرنگاران و رختکن است و البته زياد هم به طول نمي‌انجامد، کمپ استقلال را با حضور مسئولان بلند‌پايه افتتاح رسمي خواهيم کرد.

مديربازرگاني استقلال در ادامه اظهار داشت: از امير قلعه‌نويي و پرويز مظلومي هم ممنونيم که با وجود عدم اتمام کمپ ناصرحجازي، استقلال را با سختي‌هاي زياد در اين کمپ تمرين دادند و مشکلات آن را به جان خريدند به ويژه امير قلعه‌نويي که مدت زيادي تمرينات تيم را با کمبود امکانات در اين جا سپري  کرد تشکر مي‌کنيم همين‌طور از آقاي مرتضي کامراني که طي اين مدت براي کمپ خيلي زحمت کشيدند کمال تشکر و سپاس را داريم. وي در پايان گفت: ارزش افزوده کمپ بيش از دويست ميليارد را به داشته‌هاي استقلال اضافه کرد که ان‌شاءا... طي يک گزارش تفصيلي به سمع و نظر هواداران خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها