کد خبر: ۱۹۳۴۰۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۰۸ دی ۱۳۹۲
دو نشريه ورزشي معتبر ايتاليايي از برنامه مالک ميلياردر موناکو براي استخدام سرمربي موفق بانوي پير خبر دادند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا صبح امروز (يکشنبه) با انتشار گزارشي اعلام کرد تيم موناکوي فرانسه در نظر دارد در پايان فصل جاري آنتونيو کونته، سرمربي موفق تيم يوونتوس که اخيراً به عنوان مربي سال 2013 گلوب‌ساکر معرفي شد را جانشين کلوديو رانيري کند.

به نقل از تسنيم،با وجود جذب ستاره‌هاي گرانقيمتي مانند رادامل فالکائو، رانيري در فصل جاري نتوانسته انتظارات ديميتري ريبولوف‌لف، مالک روسيه‌اي موناکو را برآورده کند و به همين دليل شايعاتي مبني بر اخراج احتمالي اين مربي ايتاليايي در پايان فصل مطرح شده است. در همين راستا امروز نيز نشريه ايتاليايي گاتزتا دلو اسپورت از آنتونيو کونته به عنوان گزينه مورد نظر ريبولوف‌لف نام برده و از جدايي احتمالي او از بيانکونري در تابستان سال آينده خبر داده است.

ادعاي گاتزتا دلو اسپورت در ديگر نشريه ورزشي معروف ايتاليا، کوريره دلو اسپورت نيز مطرح شده است. اين نشريه نوشته است که موناکو قصد دارد با ارائه پيشنهادي وسوسه‌کننده سران يوونتوس را به پايان همکاري خود با کاپيتان پيشين اين تيم متقاعد کند. کوريره دلو اسپورت در عين حال ادعا کرده است که در صورت انتقال کونته به فرانسه، يوونتوس چزاره پراندلي، سرمربي حال حاضر تيم ملي ايتاليا را به عنوان جانشين وي استخدام خواهد کرد.

انتشار خبر علاقه موناکو به کونته، سرمربي که در 2 فصل متوالي اخير اسکودتو را براي بانوي پير به ارمغان آورد، در شرايطي است که سران يووه تابستان سال جاري قرارداد او را براي 3 فصل ديگر تمديد کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها