کد خبر: ۱۹۳۵۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۹ دی ۱۳۹۲
هافبک فرانسوي بايرن مونيخ گفت که دست نيافتن او به توپ طلا به معناي پايان يافتن زندگي برايش نيست. او بازي در کنار زيدان را براي خود افتخاري بزرگ مي‌داند.

فرانک ريبري هافبک فرانسوي بايرن مونيخ که براي شرکت در نشست فوتبال و توانمندي براي آينده در دوبي امارات به سر مي‌برد، گفت از حضور در بايرن مونيخ بسيار خوشحال است و در اروپا جز براي بايرن، براي تيم ديگري به ميدان نخواهد رفت.

سال 2013 براي ريبري پر از موفقيت بود. او موفق شد با بايرن قهرماني در سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد. ريبري چند روز پيش توانست با باواريايي‌ها قهرماني در جام جهاني باشگاه‌ها را هم تجربه کند. افتخاري که تا الان براي بايرن مونيخ رقم نخورده بود.

ريبري به همراه ليونل مسي و کريستيانو رونالدو سه نامزد نهايي کسب توپ طلا در سال 2013 هستند. اين هافبک فرانسوي مي‌گويد حتي اگر نتواند توپ طلا را به دست آورد، ناراحت نخواهد شد و با جديت به کارش در بايرن ادامه مي‌دهد چرا که بايرن مونيخ همچون خانواده او است و همه چيز را براي او جبران مي‌کند.

او گفت: بهترين روزهاي خود را با بايرن پشت سر مي‌گذارم. سخت است که براي تيم ديگري جز بايرن بازي کنم. الان 4 سال ديگر با بايرن قرارداد دارم. تا پايان قراردادم به هيچ تيمي نخواهم رفت. پس از آن 34 ساله خواهم شد. به احتمال زياد به فوتبال آمريکا خواهم رفت و يا شايد هم يکي از کشورهاي عربي را انتخاب کنم.

او افزود: روزهاي خوبي را سپري مي‌کنم. با آمدن گوارديولا، شرايط بهتر هم شده است. بر اين باورم که بايرن قوي‌ترين تيم حال حاضر فوتبال جهان است. بايرن براي ما بازيکنان همچون يک خانواده بزرگ و پر از محبت است.

هافبک فرانسوي بايرن درباره شانس خود براي کسب توپ طلاي 2013 گفت: از اينکه با رونالدو و مسي براي کسب چنين جايزه‌اي رقابت مي‌کنم بسيار خوشحالم. سال 2013 سالي بسيار خوب براي من بود. هر اتفاقي که بيفتد خوشحال خواهم بود.با بايرن و گوارديولا خوشحال هستم حتي اگر توپ طلا را به دست نياورم.دست نيافتن به توپ طلا، پايان زندگي براي من نيست مهم اين است که من در بايرن خوشحال هستم. درخشش بايرن به معناي درخشش فوتبال آلمان است. سال 2013 تمام جام‌هاي ممکن را به دست آورديم. رمز موفقيت ما اين است که براي تيمي بازي مي‌کنيم که تاريخي درخشان در فوتبال دارد. در سه سال اخير، توانستيم براي بايرن موفقيت‌هاي زيادي به دست آوريم. الان من بهترين لحظات زندگي خود را با اين تيم سپري مي‌کنم.

ريبري درباره مقايسه گوارديولا با هاينکس گفت: با هاينکس سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورديم با گوارديولا هم تا حالا دو جام به دست آورده‌ايم. گوارديولا به بازيکنان بسيار نزديک است. از اينکه او را در کنار خود مي‌بينيم احساس لذت مي‌کنيم.

تيم ملي فوتبال فرانسه در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي سوئيس، اکوادور و هندوراس هم‌گروه است. ريبري اميد زيادي به موفقيت تيمش در برزيل دارد. او گفت: به سختي توانستيم به برزيل راه يابيم. اميدوارم در برزيل نتايج خوبي کسب کنيم و صعود سخت خود را در دور انتخابي به فراموشي بسپاريم. جام جهاني بدون حضور فرانسه، سخت بود بنابراين بايد تلاش کنيم تا عملکرد خوبي از خود نشان دهيم و ثابت کنيم که شايسته حضور در برزيل بوديم. حداقل بايد از مرحله گروهي صعود کنيم.

ريبري از اينکه در تيم ملي فوتبال فرانسه با بازيکن بزرگي چون زيدان، هم‌بازي بوده است، احساس افتخار مي‌کند. او گفت: زيدان يک کاپيتان به تمام معنا بود. او شخصيتي خوب و کاملا فروتن داشت. از اينکه بازي در کنار زيدان را تجربه کردم خود را خوشبخت مي‌دانم. او همچون يک برادر بزرگتر در کنار من بود و کمک زيادي به من کرد. زيدان من را آماده بازي‌هاي بزرگ کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها