کد خبر: ۱۹۳۵۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۹ دی ۱۳۹۲
هافبک فرانسوي سرخپوشان مونيخ با تمجيد از گوارديولا تاکيد کرد با ملحق شدن پپ به اين تيم سطح کيفي سرخپوشان باواريا فراتر از فصل گذشته شده است.

بايرن مونيخ فصل گذشته سه‌گانه قهرماني آلمان و اروپا را فتح کرد و در حال حاضر هم با سرمربيگري پپ گوارديولا همان مسيري را طي مي‌کند که يوپ هاينکس فصل گذشته پايه‌گذارش بود و بار ديگر بايرن را به قله اروپا نشاند. بايرن در حال حاضر با 7 امتياز اختلاف نسبت به بايرلورکوزن صدرنشين بوندس‌ليگا است و از 16 بازي نيم فصل 14 ديدار را با برد پشت‌سر گذاشته است. بايرن در ليگ قهرمانان اروپا هم از مرحله گروهي صعود کرده و در مرحله يک‌هشتم‌ نهايي بايد به مصاف آرسنال برود.

به نقل از تسنيم،فرانک ريبري، هافبک کناري باواريايي‌ها که در موفقيت‌هاي اخير اين تيم بازيکني کليدي بوده با تمجيد از سرمربي بايرن مونيخ گفت: به نظرم وقتي گوارديولا به بايرن آمد کار ساده‌اي پيش‌رو نداشت، چون ما تمامي عناوين قهرماني ممکن را به دست آورده بوديم. با اين حال پپ مربي باتجربه‌اي است و زماني‌که در بارسلونا بود خودش را به اثبات رساند. او عناوين زيادي را کسب کرده و جزو معدود کساني است که فوتبال را به خوبي مي‌فهمد.

وي افزود: ما در طول 6 ماه گذشته با مربي جديدمان خيلي خوب کار کرده‌ايم. سطح فوتبالي ما سال گذشته خيلي بالا بود ولي بايد بگويم از موقعي که گوارديولا هدايت بايرن را به عهده گرفته سطح کيفي تيم حتي بهتر از فصل گذشته شده‌ايم. ما از بازي خودمان در زمين لذت مي‌بريم و شما هم مي‌توانيد به خوبي اين موضوع را لمس کنيد. از اينکه عنوان قهرماني جديدي (جام باشگاه‌هاي جهان 2013) را هم به دست آورديم واقعاً خوشحاليم و احساس مي‌کنم مي‌توانيم عناوين بيشتري را هم به دست بياوريم.

هافبک 30 ساله باير‌ن‌ با ابراز رضايت از شرايط کنوني‌اش اظهار داشت: ما در بايرن همانند يک خانواده بزرگ هستيم و به نظر من بايرن مونيخ بزرگ‌ترين باشگاه جهان است. فوتبال آلمان هم همانند قطاري است که توقف نخواهد کرد و ما هم به بازي کردن در آن افتخار مي‌کنيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها