کد خبر: ۱۹۳۶۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۹ دی ۱۳۹۲
با وجود تکذيب خبر جدايي قريب الوقوع ماريو بالوتلي از سوي باشگاه ميلان، مديربرنامه‌هاي اين بازيکن از تصميم جدي وي براي پيوستن به تيمي ديگر در ماه جاري خبر داد.
احتمال جدايي ماريو بالوتلي از ميلان، با خبري که در روزنامه سکولو جنوا منتشر شد بيش از پيش قوت گرفت، چرا که مديربرنامه‌هاي اين بازيکن ايتاليايي اعتراف کرد سوپرماريو جداً خواستار ترک روسونري در بازار نقل‌وانتقالات زمستاني است.

به گزارش تسنيم، نشريه سکولو 3 روز پيش خبري منتشر کرد مبني اينکه کاسه صبر سيلويو برلوسکوني، مالک باشگاه ميلان از جنجال‌آفريني‌هاي بالوتلي لبريز شده و او دستور فروش اين مهاجم ايتاليايي را در ازاي 25 ميليون يورو صادر کرده است. اين خبر در همان روز در سايت باشگاه ميلان تکذيب شد. امروز (دوشنبه) اما مينو رايولا، مديربرنامه‌هاي بالوتلي اذعان داشت که مهاجم پيشين سيتي که فصل پيش در چنين روزهايي به روسونري پيوست، مي‌خواهد از جمع شاگردان ماسيميليانو آلگري جدا شود.

رايولا در خصوص تصميم بالوتلي 23 ساله به شبکه نشنال ايتاليا گفت: ماريو مي‌خواهد ميلان را در ماه ژانويه ترک کند. اينکه او کدام تيم را به عنوان مقصد بعدي‌اش در نظر گرفته نمي‌دانم اما مي‌دانم که او چند گزينه دارد. چلسي يکي از اين تيم‌ها است اما اين تيم هنوز پيشنهادي رسمي ارائه نکرده است و من نمي‌توانم چيزي در اين باره بگويم.

بالوتلي در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانويه سال گذشته به ميلان که طبق گفته خودش تيم محبوب او است، پيوست اما از آن زمان تا کنون به خصوص در فصل جاري نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود و بيش از کمک به ميلان براي کسب پيروزي با جنجال‌ها و محروميت‌هايش براي اين تيم دردسرساز شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها