کد خبر: ۱۹۳۶۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۰۹ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي روسيه اعتراف کرد يوونتوسي که اکنون تحت هدايت آنتونيو کونته قرار دارد از يوونتوسي که او سرمربي‌اش بود، موفق‌تر است.
فابيو کاپلو که در فاصله سال‌هاي 2004 تا 2006 هدايت تيم يوونتوس را بر عهده داشت و 2 فصل متوالي قهرماني در سري A را براي بانوي پير به ارمغان آورد در خصوص مقايسه آن تيم با يوونتوسي که طي 2 فصل گذشته با هدايت آنتونيو کونته 2 اسکودتوي متوالي کسب کرده است به روزنامه توتواسپورت ايتاليا گفت: کونته به نظر من در حال حاضر بهترين مربي در ايتاليا است. او بهترين بودن خود را در چند سال گذشته ثابت کرده است. او براي احياي ذهنيت پيروزي طلبي در يوونتوس، چيزي که پيش از او در يوونتوس وجود نداشت، تلاش فراواني انجام داد.

به نقل از تسنيم،کاپلو افزود: يوونتوس پيشرفت و تغيير شيوه بازي‌اش را تماماً مديون کونته مي‌داند. البته در تورنمنت‌هاي اروپايي رقابت بيشتر است اما به نظر من آنتونيو مي‌تواند با تيمش اروپا را هم تحت تاثير قرار دهد. من اين را با توجه به آمار و ارقامي که تيم او ثبت کرده مي‌گويم. آمارها دروغ نمي‌گويند. حقيقت اين است که يوونتوس کونته بهتر از يوونتوس دوران مربيگري من است.

سرمربي حال حاضر تيم ملي روسيه تصريح کرد: در صورتي که يوونتوس (در بازي بعدي خود) بتواند رم را شکست دهد اختلافش را با اين تيم در جدول رده‌بندي سري A به 8 امتياز افزايش مي‌دهد، اختلافي که جبران آن براي هر تيمي سخت است.

کاپلو که سابقه مربيگري در تيم رم را هم دارد در پاسخ به اين سوال که در بازي اين تيم و يوونتوس در هفته هجدهم سري A طرفدار کداميک خواهد بود، عنوان کرد: قلب من به 2 نيمه تقسيم شده است. من هم از دوران مربيگري‌ام در رم، هم از دوران مربيگري‌ام در يوونتوس خاطراتي فراموش نشدني دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها