يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۴۰۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۱ دی ۱۳۹۲
روزنامه «مارکا» گل سانچس به رئال مادرید را به عنوان بهترین گل سال 2013 لیگا انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در هفته‌ دهم رقابت‌های لیگا با نتیجه‌ دو بر یک رئال مادرید را پشت سر گذاشت.

زننده گل دوم این دیدار الکسیس سانچس بود که به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه‌ لوپز، سنگربان رئال مادرید را باز کرد.

روزنامه‌ "مارکا" در نظرسنجی که برای انتخاب بهترین‌ گل سال 2013 رقابت‌های لیگا انجام داد، گل سانچس بیشترین را به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی که حدود 60 هزار نفر در آن شرکت کردند گل سانچس شیلیایی بیشترین رای را به دست آورد. پس از سانچس شرکت کنندگان در این رای گیری به گل کریستیانو رونالدو و دیگو کاستا رای دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها