کد خبر: ۱۹۴۳۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۴ دی ۱۳۹۲
نمی دانیم این سوتی لفظی علی فتح الله زاده بوده یا او به این بهانه حرف دلش را زده و پژمان منتظری را کمترین بازیکنی دانسته که استقلال در این فصل داشته!
علی فتح الله زاده که از رفتن پژمان منتظری به ام صلال قطر ناراحت است، در برنامه ورزش از نگاه دو با نیش و کنایه های خود حسابی از خجالت این بازیکن درآمد.
مدیرعامل باشگاه استقلال که ادعا دارد با وجود مشکلات مالی فراوان اما تا این مقطع زمانی تمام پول مورد نظر پژمان منتظری را به او پرداخت کرده بوده، علت اصلی رفتن این بازیکن را کوتاهی باشگاه نمی دانست. او البته منکر این نمی شد که مشکلات مالی فوتبال ایران در رفتن بازیکنان به لیگ های عربی موثر است.
فتح الله زاده در همین راستا به مبلغ قرارداد پژمان منتظری با ام صلال اشاره کرده و گفت: « منتظری با این باشگاه قطری برای یک فصل و نیم قراردادی به مبلغ یک و نیم میلیون دلار بسته است. یعنی چیزی حدود 5 میلیارد تومان. این در حالی است که ما نهایتاً می توانستیم برای دو فصل 2 میلیارد به او بدهیم. آن وقت در ایران مدام از ما انتقاد می شود که پول بیت المال را بیخود و بی جهت به بازیکنان فوتبال می دهیم اما می بینید که عرب ها برای کم ترین بازیکن ما یک و نیم میلیون دلار می پردازند.»
حال نمی دانیم این سوتی لفظی علی فتح الله زاده بوده یا او به این بهانه حرف دلش را زده و پژمان منتظری را کمترین بازیکنی دانسته که استقلال در این فصل داشته!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها