کد خبر: ۱۹۵۱۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۶ دی ۱۳۹۲

سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش در دیدار برابر الچه راضی و خوشحال است. او گفت، به احتمال زیاد مسی در دیدار برابر آتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا با پیروزی چهار بر صفر برابر الچه در هفته‌ هجدهم لیگا صدر جدول رده‌بندی را از آتلتیکو مادرید پس گرفت.

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا از پیروزی خانگی تیمش خوشحال است. او در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "آس" داشت، گفت: از بردی که در دیدار امشب برابر الچه به دست آوردیم بسیار خوشحالم. این پیروزی در زمان مناسبی رخ داد. بارسلونا هنوز در مرحله رشد و بهتر شدن است. تا پایان رقابت‌های لیگا زمان زیادی باقی مانده است. بر این باورم که تیم ما در آینده بهتر خواهد شد. بارسلونا در هفته‌های پایانی فصل قبل دچار مشکل شد؛ چرا که بازیکنان این تیم خسته شده بودند. می‌خواهم در این فصل با سیستم‌ چرخشی که در این تیم راه انداخته‌ام، اجازه ندهم در پایان فصل به مشکل بر بخوریم. بر این باورم که سیستم‌ چرخشی به نفع بارسلونا و بازیکنان این تیم خواهد بود.

تاتا در این گفت‌وگو درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: تیم داوری به جز یک صحنه نیمه اول خوب بود. تعجب می‌کنم از داوری که اجازه شروع بازی را می‌دهد، اما خطایی را که بر روی بازیکن صورت می‌گیرد، نمی‌بیند.

بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته‌ نوزدهم لیگا شنبه هفته‌ آینده در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف آتلتیکو مادرید می‌رود. سرمربی آبی - اناری‌ها درباره این دیدار گفت: بازی برابر آتلتیکو مادرید برای ما بسیار مهم خواهد بود. هنوز زود است که درباره این بازی صحبت کنیم. با این حال باید بگویم که برای پیروزی در این دیدار و تداوم صدرنشینی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. بارسلونا در شرایط خوبی قرار اما هنوز با روزهای اوج فاصله دارد.

لیونل مسی پس از هفته‌ها آسیب دیدگی‌ به شرایط بازی رسیده است. با این حال او در دیدار برابر الچه در لیست 18 نفره بارسلونا قرار ندارد. "تاتا" درباره احتمال حضور مسی در دیدار هفته‌ آینده برابر آتلتیکو مادرید گفت: خوشبختانه مسی به شرایط بازی رسیده است. او خوب تمرین می‌کند و از لحاظ جسمی و بدنی آماده به نظر می‌رسد. احساس می‌کنم که مسی می‌تواند در دیدار برابر آتلتیکو مادرید به میدان رود. با این حال باید دوباره تکرار کنم که او تنها در صورتی به بازی می‌رود که کاملا آماده باشد. من هنوز ترکیب تیمم در دیدار چهارشنبه شب برابر ختافه را مشخص نکرده‌ام حالا چه برسد به دیدار شنبه شب آتلتیکو مادرید.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد یوردی آلبا در دیدار برابر الچه گفت: حضور آلبا در جناح چپ برای ما ضروری است. او همچون هم‌تیمی‌اش در سمت راست عملکرد خوبی داشت. وقتی دو بازیکن با توانایی بالا در دو سمت زمین داری خیالت راحت است. ما چهار بازیکن بسیار خوب در پست هافبک چپ و راست داریم. هر کدام از آنها می‌توانند در صورت قرار گرفتن در ترکیب اصلی به تیمشان کمک کنند.

ستاره بارسلونا در دیدار برابر الچه آلکسیس سانچس بود که به تنهایی سه گل را به ثمر رساند. مارتینو به ستایش از مهاجم شیلیایی تیمش پرداخت و گفت: آلکسیس عملکرد بسیار خوبی را در دیدار امشب داشت. او جواب اعتماد ما را به خوبی داد. سانچس در تمرینات روی ضربات آزاد بسیار کار می‌کند و همین مساله باعث شد تا در دیدار امشب یک گل زیبا بزند. من از عملکرد او راضی و خوشحال هستم. البته باید این را بگویم که پدرو هم نمایش خوبی در این دیدار داشت. خوشبختانه من در خط حمله بازیکنان شایسته‌ای را در اختیار دارم و به راحتی می‌توانم تغییر سیستم‌ دهم.

سرمربی آبی اناری‌ها در ادامه سخنان خود به ستایش از سسک فابرگاس پرداخت و گفت: فابرگاس امروز ثابت کرد که بهترین بازیکن در پست مهاجم کاذب است. او بازیکن بسیار خوبی است و توانایی‌های بالایی دارد. فابرگاس می‌تواند برای خود فضاسازی کند و تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. من بسیار خوش شانس هستم، چرا که در تیمی مربیگری می‌کنم که بازیکنانی را دارد که می‌توانند در چندین پست بازی کنند.

مارتینو در دیدار برابر الچه ترجیح داد نیمار را در ترکیب اصلی تیمش قرار ندهد و به جای او از سانچس در خط حمله استفاده کند. او درباره این تصمیم خود گفت: در تمرینات سانچس را آماده‌تر از نیمار دیدم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که او را در ترکیب اصلی قرار دهم.

"تاتا" در پایان سخنان خود گفت: حتی اگر بگویند جانشینی برای من وجود دارد، چمدانم را می‌بندم و از بارسلونا می‌روم. با این حال باید تاکید کنم که الان سرمربی بارسلونا هستم و با جدیت به کار خود ادامه می‌دهم. آنچه رسانه‌ها در مورد من می‌نویسند دروغ است. به کار خود در بارسلونا ادامه خواهم داد. مربیگری در بارسلونا حق انحصاری کسی نیست . به همین خاطر احتمال دارد در آینده هر اتفاقی بیفتد. با این حال باید بگویم که هدفم ادامه کار با بارسلونا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها