کد خبر: ۱۹۵۲۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۶ دی ۱۳۹۲
ادواردو نلو وينگادا با تکذيب توافقش با يک تيم باشگاهي در پرتغال گفت: از هيچ تيم پرتغالي پيشنهاد نداشتم و حضورم در ايران براي سرمربيگري تيم اميد هنوز منتفي نيست.

اين مربي پرتغالي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا، با تکذيب موضوع توافق اوليه‌اش با يک تيم دسته دومي ليگ پرتغال، اظهار کرد: موضوع پيوستنم به تيم "آتلتيکوي" پرتغال کاملا يک سوءتفاهم بود و اصلا از اين تيم يا هر تيم پرتغالي ديگر پيشنهاد مربيگري نداشتم. قبلا در آتليتکو بازي مي‌کردم و هنوز دوستاني در اين باشگاه دارم. رييس باشگاه با من دوست است اما پيشنهادي از آنها به من نشد و در حال حاضر يک مربي آزاد هستم.

او در پاسخ به اينکه احتمال حضورش در ايران براي هدايت تيم ملي المپيک (اميد) منتفي است يا هنوز براي دادن پاسخ به فدراسيون ايران زمان مي‌خواهد، به ايسنا گفت: پرونده مذاکره من با مسوولان فدراسيون ايران و احتمال حضورم در آنجا هنوز بسته نيست. پيشنهادي از يک باشگاه اماراتي و همچنين يک تيم ملي آفريقايي دارم که آنها را بررسي خواهم کرد و در اين بين به پيشنهاد فدراسيون ايران هم فکر خواهم کرد.

اين مربي پرتغالي از سفرش به چين خبر داد و تصريح کرد: هفته آينده به چين خواهم رفت تا سعي کنم باقيمانده مطالباتم را از باشگاه داليان دريافت کنم. در آنجا دوستاني دارم که اميدوارم با کمک آنها موفق شوم. از چين به دوبي مي‌آيم تا پيشنهاد تيم اماراتي و تيم آفريقايي را بررسي کنم. در دوبي تصميم نهايي‌ام را مي‌گيرم و در صورتي که نهايتا با فدراسيون ايران توافق کنم؛ با توجه به اين که دوبي به ايران نزديک است، فورا به تهران مي‌آيم.

وينگادا در ادامه اين گفت‌وگو با بيان اينکه تنها نتيجه تيم ملي ايران مقابل نيجريه در جام‌جهاني مي‌تواند ايران را براي صعود به مرحله بعدي اميدوار کند، خاطرنشان کرد: گروه تيم ايران اصلا آسان نيست. آرژانتين و نيجريه هر دو قهرمان قاره‌هاي خودشان هستند و تيم‌هاي قدرتمندي دارند. فکر مي‌کنم رقابت اصلي ايران براي صعود از مرحله گروهي با تيم نيجريه باشد. اگر ايران بتواند مقابل اين تيم نتيجه خوبي را کسب کند، همچنان شانس صعود خواهد داشت.

اين مربي پرتغالي با ابراز تاسف از مرگ اوزه‌ بيو، اسطوره فوتبال کشورش اظهار کرد: مرگ اوزه‌ بيو يک فقدان بزرگ براي جامعه فوتبال جهان است. او يک فوتباليست و يک مرد بزرگ بود. اين افتخار را داشتم تا مقابل او چندين مرتبه بازي کنم. خيلي چيزها از اوزه بيو ياد گرفتم. واقعا الان همه پرتغالي‌ها ناراحت هستند.

وي درباره مقايسه اوزه‌ بيو با کريستيانو رونالدو يا لوئيش فيگو از سوي برخي کارشناسان فوتبال و رسانه‌هاي ورزشي، گفت: اين مقايسه اصلا درست نيست. رونالدو بازيکن فوق‌العاده‌اي است و مي‌توانم او را با اوزه‌ بيو در يک سطح قرار دهم؛ البته اوزه‌بيو سرعت زياد و تکنيک بسيار بالايي داشت. در مجموع به نظرم سبک بازي اين دو بازيکن خيلي شبيه به هم نيست.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها