کد خبر: ۱۹۵۴۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۷ دی ۱۳۹۲
برنامه 90 اين هفته از ساعت 22:30 از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

برنامه 90 اين هفته با معرفي کارشناس داوري و قرعه کشي برندگان مسابقه هفته گذشته شروع شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران،ميرزابيگي به عنوان کارشناس داوري ميهمان اين هفته برنامه 90 بود.

در ادامه آتيم پرطرفدار 90 درجه با ادبيات خاص خود پخش شد.

پس از انجام قرعه کشي بازي هاي انجام شده در جام حذفي مورد بررسي قرار گرفت و صحنه هايي از ديدار تيم هاي نفت مسجد سليمان و تراکتورسازي پخش شد .

سپس ديدار تيم هاي صنعت مس و نفت اميديه و حواشي مربوط به بازي اين دو تيم پخش شد و به اشتباهات داوري رخ داده در اين بازي پرداخته شد .

در ادامه بازي دو تيم استقلال و ملوان بندر انزلي بررسي شد.

سپس سوال مسابقه پيامکي برنامه مطرح شد :

به نظر شما مرد سال فوتبال 2013 چه کسي است ؟

رونالدو

فرانک ريبري

ليونل مسي

در ادامه برنامه علي منصوريان سرمربي پيشين تيم ملي زير 22 سال روي خط امد و در مورد مسائل و مشکلات پيش امده براي اين تيم گفتگو کرد .

بحث هاي پيش امده در مورد خطاي تعدادي از بازيکنان و کادر تيم در هتل محل اقامت و استعمال قليان از جانب انها موضوعي بود که مورد بررسي قرار گرفت و حتي مدير هتل نيز روي خط امد و به اين نکته اشاره کرد که اين مسئله رخ داده و علي رضا منصوريان نيز پس از بررسي موضوع بار ديگر روي خط امد و از پيش امدن اين موضوع عذرخواهي کرده و قول پيگيري موضوع را دارد.

در ادامه بازي تيم هاي صباي قم و سپاهان و استقلال و راه اهن بررسي شد و مربيان دو تيم در مورد بازي تيم هاي خود نظراتي را مطرح کردند.

دو تيم استقلال و راه اهن در حالي در هفته 21 ليگ برتر به مصاف هم رفتند که هر دو تيم داراي حواشي بودند.

استقلال در هفته گذشته يکي از بهترين بازيکنان خود يعني پژمان منتظري را که از سوي مربي لقب اسطوره گرفته بود از دست داد.

زيرا اين بازيکن بالاخره تصميم گرفت که به تيم قعر جدولي قطر بپيوندد از سوي ديگر تيم راه اهن نيز که از سويي با مشکلات مالي مواجه شده است با خبر دستگيري مديرعاملش وارد حاشيه اي جديد شد .

علي فتح الله زاده ديگر ميهمان تلفني اين برنامه بود که روي خط امده و در مورد بعضي مسائل مطرح شده در استقلال از جمله جدايي منتظري و مبلغ قرارداد وي و همچنين حرکت ارش برهاني و همچنين جدايي جواد نکونام که امروز مطرح شد، صحبت کرد .

جواد نکونام نيز ديگر ميهمان تلفني برنامه بود که در پاسخ به سوال فردوسي پور مبني بر حضورش در دفتر مدير عامل و صحبت با فتح الله زاده اين مسئله را تاييد کرد و اظهار داشت که مسولان تيم با جدايي اش خيلي ساده برخورد کرده و اين موضوع را پذيرفته اند ولي در مورد بازيکنان ديگر اينگونه نبوده است .

نکونام همچنين در مورد مسائل پيش امده مربوط به بازيکنان تيم اميد نيز ابراز ناراحتي کرد و به مقايسه اين مسئله در تيم اوساسونا پرداخت.

در ادامه فردوسي پور به بررسي مسائل مطرح شده در گذشته مربوط به فساد مالي در فوتبال پرداخت و گزارشي نيز در اين باره پخش شد.

بررسي ديگر بازي هاي ليگ برتر در ادامه کار برنامه 90 قرار داشت که عبارت بود از :

ديدار تيم هاي سايپا - مس کرمان

تراکتورسازي - فجر شهيد سپاسي

در ضمن کارشناس داوري نيز به بررسي مسائل داوري و خطاهاي رخ داده در اين ديدارها پرداخت .

همچنين در اين برنامه به مسائل داوري ديدار تيم هاي ذوب اهن اصفهان - ملوان بندر انزلي و گسترش فولاد و داماش نيز پرداخته شد و در پايان برخي بازي هاي انجام شده در ليگ دسته يک نيز مورد تحليل و بازنگري قرار گرفت.

خاطرنشان مي شود : در پايان برنامه اقاي تاج رييس سازمان ليگ به روي خط امده و در مورد مسائل مربوط به حقوق ثابت تعدادي از افراد حاضر در اين سازمان مطالبي را بازگو کرده و عنوان کرد که با اين موضوع برخورد جدي خواهد کرد .



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها