أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۹۵۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از ايسنا، رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان با اشاره به استقرار بخشي از سامانه‌ي موشكي ناتو در تركيه خاطرنشان كرد: ما معتقديم استقرار بخشي از سامانه‌ي موشكي ناتو در تركيه هيچ كمكي به ثبات و امنيت منطقه و حتي امنيت كشور ميزبان نمي‌كند.

وي تاكيد كرد: سابقه‌ي موضوع نشان مي‌دهد كه سامانه‌ي سپر دفاع موشكي ناتو تداوم همان پروژه مشكوك آمريكايي است كه مدت‌ها در اروپاي شرقي مورد پيگيري بوده و واشنگتن با عملياتي كردن آن در پوشش ناتو و دادن آدرس غلط براي توجيه استقرار آن در منطقه، همان سياستي را دنبال مي‌كند كه در طول جنگ سرد تعقيب مي‌شد و سعي مي‌كند از اين طريق ضمن تداوم سياست‌هاي استكباري، عوامل امنيتي منطقه را در مسير دلخواه غرب تغيير دهد.

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران معتقد است تقويت حضور ناتو در منطقه خود ايجاد ناامني است كه نتيجه‌اي جز تامين سيطره غرب و تداوم سياست‌هاي اجتماعي آن در بر ندارد.

مهمان‌پرست افزود: بر همين اساس از كشورهاي دوست و همسايه خود انتظار داريم كه هوشياري بيشتري به خرج داده و با در نظر گرفتن مصالح امنيتي منطقه زمينه‌ساز پيشبرد چنين سياست‌هاي تنش آفريني كه قطعا پيامدهاي پيچيده‌اي در بر خواهد داشت، نباشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها