کد خبر: ۱۹۶۱۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۹ دی ۱۳۹۲
مهاجم استقلال گفت: «فعلا آرش روي دور بدشانسي افتاده است اما مطمئن باشيد به زودي سکه خوش‌شانسي هم براي او رو مي‌کند.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، مهرداد اولادي با هزار اميد و آرزو به استقلال پيوست و همانطور که قبلا در مصاحبه‌هايش اعلام کرده است روياي جام‌جهاني را در سر مي‌پروراند. اولادي منتظر فرصت‌هاي طلايي حضورش در تيم مدعي استقلال است تا شايد بازي‌هايش بيش از پيش به چشم آيد. والحق که او از نظر فني و تکنيکي جزو بازيکنان باهوش و بازيساز کشورمان به شمار مي‌رود که اگر از نظر بدني در شرايط خوبي به سر ببرد مي‌تواند هنر خود را در ترکيب آبي‌پوشان به رخ بکشد. مهرداد که کم‌کم در ترکيب استقلال جا مي‌افتاد که دچار مصدوميت شد. او پس از پشتک معروفش در ديدار جام حذفي ديگر فرصت درخشش آنچناني را نداشت. با او گپ و گفتي انجام داديم که از نظرتان مي‌گذرد:

 

* متأسفانه در مقطع حساس که مي‌توانستي در استقلال فيکس بازي کني مصدوم شدي در اين خصوص چه نظري داريد؟

- خوشبختانه مصدوميتم جدي نيست و خيلي جزئي است. در چند روز گذشته تمرين‌هاي خوبي انجام دادم اما هنوز هم نياز به تمرين ويژه دارم. از ناحيه همسترينگ پايم دچار اسپاسم شده بودم که در حال برطرف شدن است.

 

* يعني به دربی 27 دي ماه مي‌رسي؟

- انشاءاله مي‌رسم و با اين روند بهبودي که دارم خيلي زودتر خودم را به آن ديدار مي‌رسانم.

 

* قبول داري بازيکنان، خبرنگاران، هواداران و حتي مديران از همين حالا از دربی بزرگ پايتخت حرف مي‌زنند و به نوعي در اين مورد استرس دارند؟

- هرکسي اين حرف را تأييد نکند دروغگو است. اکنون در دور افتاده‌ترين نقاط ايران نيز از اين بازي حرف مي‌زنند حتي ايراني‌هاي مقيم خارج کشور نيز در مورد برخورد دو تيم آبي و سرخ پايتخت با هم جدول و کري دارند.

 

* خودت 10 روز مانده تا دربی چه احساسي داري؟

- خيلي دوست دارم در اين مسابقه بازي کنم از يک دقيقه تا 90 دقيقه! هر اندازه که بازي کنم با تمام وجود بازي مي‌کنم و دعا مي‌کنم نتيجه اين بازي تاريخي با برد استقلال همراه باشد.

 

* چه حسي نسبت به تيم سابقت پرسپوليس داري؟

- اگر يادتان باشد قبل از حضورم در استقلال از هواداران پرسپوليس تشکر کردم و به آنها گفتم که عمر فوتبالي ورزشکاران کوتاه است. من مي‌خواهم به جام جهاني بروم و براي اين کار هدف و برنامه دارم. بايد به استقلال (اين تيم بزرگ) مي‌آمدم تا بازي‌هايم به چشم بيايد. انشاءاله که فرجي شود و دوباره به تيم‌ملي دعوت شوم.

 

* به نظرت استقلال مي‌تواند صدر جدول را حفظ کنند؟

- بله، تيمي که با 12، 13 بازيکن حريفان را مي‌برد لياقت صدرنشيني و قهرماني را دارد. واقعا استقلال در اين چند هفته شرايط سختي را پشت‌سر گذاشت و قلعه‌نویي براي مهره‌چيني کار دشواري پيش رو داشت. خود من هم مصدوم بودم و کاري از دستم ساخته نبود اما استقلال تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي دارد.

 

* وقتي از ناتواني استقلال در ارائه بازي زميني انتقاد مي‌شود بيشتر انتقادها متوجه شما مي‌شود که بازيکني تکنيکي و زميني باز هستيد، در اين خصوص چه حرفي براي گفتن داريد؟

- اگر کارشناسان ايران در اسپانيا بودند از بس به تيم بارسلوناي زمان گوارديولا گير مي‌دادند که چرا گل هوايي نمي‌زنند؟ چرا فقط گل‌هاي بارسلونا زميني است و... تا اين مربي سکته کند! همه ديده‌اند که بارسلونا حتي اغلب ضربات کرنر خود را نيز زميني مي‌زد به هر حال مهارت در ادامه فوتبال زميني هم حُسن است همانطور که توانايي در زدن ضربات ايستگاهي فاکتور مهمي براي استقلال به شمار مي‌رود. با اين حال من هم معتقدم استقلال مي‌تواند حملات خود را در عمق و روي زمين نيز بر حريفان ديکته کند اما انتقادها نبايد به گونه‌اي باشد که تمرکز مربيان را برهم بريزد.

 

* شما اکنون بيشتر مسابقات کدام ليگ را دنبال مي‌کنيد؟

- من عاشق رئال مادريد و مسابقات اين تيم هستم و بيشتر بازي‌هاي لاليگا را دنبال مي‌کنم. واقعا از سبک بازي رونالدو لذت مي‌برم. او هميشه جدي و جانانه بازي مي‌کند و سبک خاصي در گلزني دارد.

 

* چقدر اميدواريد پس از مسابقات برزيل دوباره بازيکنان ايران به ليگ‌هاي معتبر دنيا ترانسفر شوند؟

- قطعا بازيکناني که در جام‌جهاني بازي کنند شانس زيادي براي ترانسفر شدن خواهند داشت. اميدوارم فوتبال ما از بابت حضور در مسابقات جهاني برزيل بهره‌برداري لازم را به عمل بياورد.

 

* از نظر شما کدام يک از لژيونرهاي ايران آماده‌ترند؟

- من بازي‌هاي شجاعي را دنبال مي‌کنم و با مسعود رفاقت خاصي دارم. هميشه براي موفقيت او دعا مي‌کنم ضمن اينکه به نظر من در شرايط فعلي اشکان دژاگه آماده‌تر از لژيونرهاي ايراني شاغل در اروپاست که البته او هم از توليدات ليگ خودمان نيست.

 

* نظر شما راجع به بازگشت بازيکنان ايراني به ليگ‌هاي حاشيه‌ خليج فارس چيست؟

- من خودم هم در امارات فوتبال بازي کرده‌ام ود ر آن مقطع بيشتر به خاطر پول به امارات رفتم اما به نظر من ليگ برتر خودمان به مراتب قوي‌تر و سازنده‌تر از ليگ‌هاي امارات و قطر است. با اين حال بايد به تصميم بازيکنان احترام گذاشت چون انتخاب تيم يک تصميم و سليقه شخصي است.

 

* در مورد شايعه جدايي نکونام از استقلال چه نظري داريد؟

- واقعا اين حرف‌ها را که مي‌شنويم شوکه مي‌شوم. نکونام وزنه بزرگي براي استقلال به شمار مي‌رود و جدايي او از استقلال ناراحت‌کننده است. به اعتقاد من کاپيتان تيم‌ملي بايد در استقلال بماند و انشاءاله که او تا نهايي شدن قهرماني استقلال در تيم مي‌ماند.

 

* در مورد مشکل حاشيه‌اي پيش آمده براي آرش چه نظري داريد؟

- آرش هم مهاجم خوب و باتجربه‌ي است و اميدوارم مشکلش حل شود و دوست ندارم زياد در مورد ساير بازيکنان تيم حرفي بزنم که خداي ناکرده حاشيه‌ساز شود.

 

* شما که با روحيات او کاملا آشنا هستيد به نظرتان چرا آرش در زدن صدمين گل خود دچار طلسم شده است؟

- همانطور که زندگي دو رو دارد سکه فوتبال هم دو رو دارد و فعلا آرش روي دور بدشانسي افتاده است اما مطمئن باشيد به زودي سکه خوش‌شانسي هم براي او رو مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها