کد خبر: ۱۹۶۶۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۱ دی ۱۳۹۲

مهاجم بلژیکی اورتون به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و پرش‌ او در دیدار برابر اساسونا را غیر واقعی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. این بازیکن پرتغالی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و این شگفتی بسیاری را به دنبال داشته است.

رونالدو در دیدار برابر اوساسونا در جام حذفی اسپانیا در یک صحنه پرشی را انجام داد که در جهان فوتبال کمتر شاهد آن بوده‌ایم. لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون به ستایش از رونالدو پرداخت و در اظهار نظر جالبی گفت که باور نمی‌کند یک انسان بتواند تا این اندازه پرش کند.

او گفت: آیا شما پرش رونالدو را دیدید؟ من که نمی‌توانم باور کنم. این واقعی نیست. رونالدو با این پرش باور نکردنی خود نشان داد که انسان با تلاش زیاد دست به کارهای باور نکردنی بزند.

لوکاکاو که به صورت قرضی در اورتون بازی می‌کند و رسما بازیکن چلسی به شمار می‌آید، افزود: رونالدو بازیکن بسیار خوبی است. از این که او را در جام جهانی می‌توانیم ببینم خوشحال هستم. رویارویی با پرتغال می‌تواند با حضور رونالدو جالب باشد، اما نباید فراموش کنیم که بلژیک تیم بسیار خوبی است.

تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی با تیم‌های آمریکا، آلمان و غنا همگروه است. این در حالی است که بلژیک باید در مرحله گروهی با تیم‌های الجزایر ، روسیه و کره جنوبی رقابت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها