کد خبر: ۱۹۷۱۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۳ دی ۱۳۹۲

ستاره سابق میلان هوادارن این تیم را به آرامش دعوت کرد. او معتقد است که نتایج میلان با آمدن هوندا بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلان در فصل جاری رقابت‌های سری A نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است و فصل کابوس‌واری را دنبال می‌کند. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته نوزدهم این رقابت ها هم متحمل شکست تلخی شدند و با نتیجه چهار بر سه برابر تیم تازه صعود کرده ساسولو تن به شکست دادند تا فصل بد این تیم کامل شود و آلگری یک گام دیگر هم به اخراج نزدیک شود.

کافو، ستاره سابق برزیلی میلان از نتایج بد این ناراحت است اما از هواداران این تیم خواست تا صبور باشند. او در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: از شکست دوباره میلان ناراحت هستم اما از هواداران این تیم می خواهم صبور باشند چرا که عملکرد میلان با خریدهای جدید خود بهتر خواهد شد.

میلان در فصل جابجایی زمستانی تنها یک بازیکن جذب کرد که او هم کیسوکه هوندا بازیکن ژاپنی زسکا مسکو بود. روسونری سرانجام موفق شد پس از کش و قوس‌های زیاد این هافبک تهاجمی ژاپنی را جذب و خون تازه‌ای به تیم تزریق کند اما حتی حضور هوندا نتوانست مانع از شکست میلان برابر ساسولو شود.

هوندا در دیدار برابر ساسولو برای نخستین بار با پیراهن میلان به میدان رفت. او در دقیقه 69 به جای روبینیو به میدان رفت اما نتوانست تاثیرگذار ظاهر شود.

آلگری سرمربی میلان با این شکست تحقیر آمیز برابر ساسولو یک گام دیگر به اخراج نزدیک شد. باربارا برلوسکونی، رییس باشگاه میلان که در غیاب پدرش سکان داری این باشگاه پرطرفدار ایتالیایی شده است اعلام کرد که پس از جلسه امرزو (دوشنبه) تکلیف آلگری مشخص خواهد شد.

میلان با شکست برابر ساسولو 22 امتیازی باقی ماند و در همان رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت که این بدترین نتیجه تاریخ میلان در رقابت‌های سری A است.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 52 امتیاز صدرنشین است. رم با 44 و ناپولی با 42 امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم جای دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها