کد خبر: ۱۹۷۲۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۳ دی ۱۳۹۲
در پي کسب نتايج ضعيف در فصل جاري، سران باشگاه ميلان سرمربي اين تيم را از کار برکنار کردند.
اتفاقي که از همان چند هفته ابتداي فصل پيش‌بيني مي‌شد سرانجام رخ داد و سران باشگاه ميلان، ماسيميليانو آلگري، سرمربي تيم را اخراج کردند.

به گزارش تسنيم،فصل جاري يکي از بدترين فصول تاريخ باشگاه ميلان بوده است که با ثبت 7 شکست و 7 تساوي در 19 بازي اين تيم همراه شد اما آخرين شکست روسونري که شب گذشته (يکشنبه) با نتيجه 4 بر 3 برابر ساسولو رقم خورد کاسه صبر سران باشگاه را لبريز و آنها را وادار به اخراج آلگري کرد. اين شکست بدان معنا بود که ميلان بايد با 29 امتياز اختلاف نسبت به صدرجدول و به عنوان تيم يازدهم جدول نيم فصل نخست را به پايان برساند.

شاگردان آلگري 46 ساله شب گذشته در شرايطي تن به شکست دادند که تا دقيقه 15 با 2 گل از حريف خود پيش بودند. بعد از اين بازي باربارا برلوسکوني، مدير جديد و دختر مالک باشگاه، از برگزاري يک جلسه بحران در ميان اعضاي هيئت مديره باشگاه خبر داد که نتيجه آن اخراج سرمربي پيشين کالياري بود.

آلگري در ماه ژوئن سال 2010 هدايت ميلان را بر عهده گرفت و در اولين فصل حضورش در اين تيم آن را قهرمان سري A کرد هرچند او در 2 فصل بعدي در تکرار اين افتخار ناکام ماند. با اخراج آلگري از نيمکت ميلان، رسانه‌هاي ايتاليا از آغاز مذاکرات روسونري با فيليپو اينزاگي براي هدايت اين تيم در نيم فصل دوم خبر داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها