کد خبر: ۱۹۷۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۴ دی ۱۳۹۲
بهترين بازيکن جهان در سال 2013 فرگوسن را برترين مربي جهان در اين سال معرفي کرده بود. ستاره پرتغالي رئال مادريد رادامل فالکائو، گرت بيل و مسوت اوزيل را به ترتيب بهترين بازيکنان سال 2013 معرفي کرد.

مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال جهان در زوريخ سوئيس برگزار شد و کريستيانو رونالدو و يوپ هاينکس به ترتيب به عنوان بهترين بازيکن و مربي سال 2013 انتخاب شدند.

به گزارش ايسنا،رونالدو که به سلطه چهار ساله مسي بر فوتبال جهان پايان داد، به عنوان کاپيتان تيم ملي فوتبال پرتغال راي خود را به اين بازيکنان داد. رونالدو راي اول خود را به رادامل فالکائو، ستاره کلمبيايي موناکو داد. نکته جالب اين که اين بازيکن پرتغالي حاضر نشد با وجود قرار گرفتن مسي و ريبري در فهرست سه نفر نهايي به آنها راي بدهد. او پس از فالکائو به گرت بيل و مسوت اوزيل راي داد.

رونالدو هم‌چنين راي خود را براي انتخاب بهترين مربي جهان در سال 2013 به سرآلکس فرگوسن، سرمربي سابق شياطين سرخ داد. او پس از فرگوسن، آنچلوتي را برترين مربي 2013 معرفي کرد. اما نکته جالب راي دادن به ژوزه مورينيو بود. هر چند سرمربي سابق رئال مادريد چند بار عليه رونالدو مصاحبه کرد، اما ستاره پرتغالي رئال مادريد حاضر شد نام مورينيو را در ليست سه نفره خود قرار دهد و او را به عنوان سومين مربي برتر جهان در سال قبل انتخاب کند.

ليونل مسي هم به عنوان کاپيتان تيم ملي فوتبال آرژانتين در راي گيري بهترين مربي و بازيکن جهان در سال 2013 شرکت کرد.

ستاره آبي اناري‌ها، يوپ هاينکس را به عنوان بهترين سرمربي 2013 انتخاب کرد. مسي بعد از هاينکس به يورگن کلوپ و ويسنته دل بوسکه راي داد. مسي که در راي گيري سال 2013 فيفا بعد از رونالدو دوم شد در بخش بهترين بازيکن‌ها به اينيستا، ژاوي و نيمار راي داد.

ايکر کاسياس ، کاپيتان تيم ملي فوتبال اسپانيا هم يوپ هاينکس ، رافائل بنيتس و کارلو آنچلوتي را به عنوان بهترين مربيان در سال 2013 انتخاب کرد. او در انتخاب بهترين بازيکنان هم به رونالدو، ريبري و روبن راي داد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها