کد خبر: ۱۹۷۶۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۵ دی ۱۳۹۲
ستاره سابق ميلان از انتخاب سيدورف به عنوان سرمربي اين تيم شگفت زده است. او باور نمي‌کند که سيدورف تنها يک روز پس از خداحافظي از فوتبال به عنوان سرمربي تيم بزرگي همچون ميلان انتخاب شود.

ميلان در فصل جاري رقابت‌هاي سري A نتايج کابوس واري را کسب کرده است. تا جايي که بدترين عملکرد تاريخ خود را داشته است.

روسونري، در ديدار برابر ساسولو در هفته‌ نوزدهم رقابت‌هاي سري A با نتيجه‌ چهار بر سه تن به شکست داد. شکستي که به اخراج ماسيميليانو آلگري، سرمربي اين تيم منتهي شد.

سران باشگاه ميلان خيلي زود دست به کار شدند و سيدورف را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کردند. انتخابي که شگفتي بسياري را به دنبال داشت.

رود گوليت، ستاره سابق تيم ملي فوتبال هلند و ميلان از انتخاب سيدورف شگفت زده است. او گفت: وقتي خبر انتخاب سيدورف را شنيدم بسيار شگفت زده شدم. اصلا انتظار انتخاب او را به عنوان سرمربي ميلان نداشتم. سيدورف همين امروز از فوتبال خداحافظي کرد و بعد از آن به عنوان سرمربي ميلان انتخاب شد. اين واقعا شگفت آور است.

او افزود: تعجب و شگفتي من از سيدورف به اين معنا نيست که به او اعتماد ندارم، بلکه بر عکس من به توانايي‌هاي سيدورف ايمان دارم و مطمئن هستم که روزي مربي بزرگي خواهد شد. براي سيدورف آرزوي موفقيت مي‌کنم. او فاکتورهاي يک مربي بزرگ را دارد.

تياگو سيلوا، هافبک سابق ميلان هم به انتخاب سيدورف واکنش نشان داد. او در گفت و گويي که با سايت فوتبال ايتاليا داشت، گفت: از شرايط کنوني ميلان ناراحت هستم. ميلان تيم بزرگي است، اما متاسفانه در فصل جاري در بحران فرو رفته است. با اين حال معتقدم که با آمدن سيدورف شرايط اين تيم بهتر خواهد شد. سيدورف شخصيت خوبي دارد و تجربه زيادي در دنياي فوتبال دارد. او به خوبي ميلان را مي‌شناسد، چرا که سال‌ها در اين تيم بازي کرده است. به همين خاطر معتقدم که ميلان با آمدن سيدورف بهتر خواهد شد.

کاپيتان کنوني پاري سن ژرمن که دو فصل پيش از ميلان جدا شد، افزود: اطمينان دارم که سيدورف با توانايي‌هايي که دارد ميلان را موفق خواهد کرد. ميلان تيم بزرگي است که در آن بازيکنان سرشناسي بازي کرده‌اند . سيدورف يکي از آنها است. بر اين باورم که ميلان با بازيکنان خوبي که در اختيار دارد، مي‌تواند نتايج بهتري کسب کند. جايگاهي که ميلان در آن قرار دارد اصلا شايسته اين تيم نيست.

ميلان در رقابت‌هاي سري A با 22 امتياز در جايگاه نازل يازدهم قرار دارد. اين تيم در آخرين بازي هفته‌ بيستم سري A يکشنبه هفته‌ آينده در سن سيرو از ورونا پذيرايي خواهد کرد.

در اين بازي از سيدورف، سرمربي جديد ميلان رونمايي خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها