کد خبر: ۱۹۷۷۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۵ دی ۱۳۹۲
سرمربي جديد ميلان اعتراف کرد به محض شنيدن خبر علاقمندي سران اين باشگاه به جذب او، آن را پذيرفته است.

شب گذشته (سه‌شنبه) شايعاتي که در مورد سرمربي آينده ميلان وجود داشت به حقيقت پيوست و کلارنس سيدورف، هافبک هلندي کهنه‌کار پيشين روسونري سکان هدايت قرمزومشکي پوشان را از ماسيميليانو آلگري تحويل گرفت.

به گزارش تسنيم، آلگري 2 روز پيش در پي کسب نتايج ضعيف که با شکست 4-3 برابر ساسولوي قعر جدولي همراه بود، اخراج شد و از همان روز احتمال حضور سيدورف در سن‌سيرو که شايعه آن از 2 ، 3 ماه پيش شنيده مي‌شد قوت گرفت. اين اتفاق شب گذشته رخ داد و هافبک 37 ساله تيم بوتافوگو رسماً به عنوان سرمربي ميلان منصوب شد.

سيدورف در اولين اظهارات خود پس از اعلام نامش به عنوان سرمربي جديد روسونري گفت: اخراج آلگري در تصميم‌گيري من بسيار تاثير داشت. گالياني روز دوشنبه با من تماس گرفت و پيشنهاد داد. من نمي‌توانستم به ميلان نه بگويم، چون 10 سال در اين تيم کار کرده‌ام.

سيدورف افزود: مي‌خواهم هر چه سريع‌تر به ميلان سفر کنم. اگر امروز (چهارشنبه) نشود حتماً فردا اين کار را انجام خواهم داد. من از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌هاي جديد لذت مي‌برم و هدايت ميلان چالشي ديگر در حرفه من خواهد بود. يک روز پس از آنکه که گالياني با من تماس گرفت تصميم خود را گرفتم. فاصله بعد از تماس گالياني تا گرفتن تصميم برايم سخت گذشت اما مطمئنم که تصميم درست را گرفتم.

هافبک پيشين روسونري تصريح کرد: زماني که به فرزندانم گفتم قرار است به ميلان برگرديم، همه آنها ساکت شدند اما با آن مخالفتي نکردند. هنوز نمي‌دانم از چه شيوه‌اي براي هدايت ميلان استفاده خواهم کرد اما با 7 بازيکن اين تيم همبازي بوده‌ام و اين کمک فراواني به من خواهد کرد.

سيدورف در خصوص قراردادش به ميلان هم عنوان کرد: قراردادي که با ميلان بسته‌ام 2 سال و نيمه است. از فرصتي که باشگاه در اختيارم قرارداده است خوشحالم و براي اينکه عملکردي خوب ارائه کنم انگيزه بسياري دارم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها