کد خبر: ۱۹۷۷۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۵ دی ۱۳۹۲
"GIVEMESPORT" مدعي شد سرآلگس فرگوسن به دنبال بردن آنتونيو کونته به منچستريونايتد است.

منچستريونايتد با هدايت ديويد مويس در اين فصل جايي در بين مدعيان ليگ برتر انگليس نداشته و در حال حاضر در رده هفتم قرار گرفته است.

پايگاه اينترنتي "GIVEMESPORT" مدعي شد سرآلکس فرگوسن که يکي از سفيران تيم منچستريونايتد محسوب مي‌شود در تلاش است تا آنتونيو کونته ، سرمربي يوونتوس را جانشين ديويد مويس در تيم منچستريونايتد کند. اين در حالي است که کونته در حال حاضر به همراه يوونتوس در صدر جدول سري A قرار دارد و بعيد مي‌رسد که بخواهد ايتاليا را ترک کند.

نمايش منچستريونايتد در اين فصل ليگ برتر بدترين نمايش اين تيم از سال 2001 تاکنون محسوب مي‌شود که باعث شده است علاوه بر قرار گرفتن در رده هفتم جدول و حذف از جام حذفي ديدار رفت جام اتحاديه را نيز واگذار کند. اين نتايج باعث اعتراض شديد هواداران منچستريونايتد در بازي‌هاي اخير به ديويد مويس شده است که باعث شده منچستريونايتد يازده امتياز از آرسنال صدرنشين فاصله داشته باشد.

ديويد مويس که در تيم اورتون توانسته بود نتايج خوبي را کسب کند، در ابتداي فصل با نظر سرآلکس فرگوسن به عنوان سرمربي منچستريونايتد انتخاب شد.

منچستريونايتد يکشنبه هفته‌ آينده در هفته‌ بيست و دوم ليگ برتر انگليس در ديداري حساس در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن مهمان چلسي خواهد بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها