کد خبر: ۱۹۷۷۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۵ دی ۱۳۹۲

"GIVEMESPORT" مدعی شد سرآلگس فرگوسن به دنبال بردن آنتونیو کونته به منچستریونایتد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچستریونایتد با هدایت دیوید مویس در این فصل جایی در بین مدعیان لیگ برتر انگلیس نداشته و در حال حاضر در رده هفتم قرار گرفته است.

پایگاه اینترنتی "GIVEMESPORT" مدعی شد سرآلکس فرگوسن که یکی از سفیران تیم منچستریونایتد محسوب می‌شود در تلاش است تا آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس را جانشین دیوید مویس در تیم منچستریونایتد کند. این در حالی است که کونته در حال حاضر به همراه یوونتوس در صدر جدول سری A قرار دارد و بعید می‌رسد که بخواهد ایتالیا را ترک کند.

نمایش منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر بدترین نمایش این تیم از سال 2001 تاکنون محسوب می‌شود که باعث شده است علاوه بر قرار گرفتن در رده هفتم جدول و حذف از جام حذفی دیدار رفت جام اتحادیه را نیز واگذار کند. این نتایج باعث اعتراض شدید هواداران منچستریونایتد در بازی‌های اخیر به دیوید مویس شده است که باعث شده منچستریونایتد یازده امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشد.

دیوید مویس که در تیم اورتون توانسته بود نتایج خوبی را کسب کند، در ابتدای فصل با نظر سرآلکس فرگوسن به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شد.

منچستریونایتد یکشنبه هفته‌ آینده در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن مهمان چلسی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها