کد خبر: ۱۹۸۰۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۶ دی ۱۳۹۲
آبي‌پوشان لندن هافبک صرب پيشين خود را با قراردادي 5 سال و نيمي دوباره به خدمت گرفتند.

باشگاه چلسي، نمانيا ماتيچ، هافبک صرب تيم بنفيکاي پرتغال را با قراردادي 5 سال و نيمه به ارزش 25 ميليون يورو به خدمت گرفت. ماتيچ که 3 سال پيش از همين تيم چلسي به جمع قرمزپوشان ليسبون منتقل شد، روز گذشته (چهارشنبه) تست پزشکي باشگاه چلسي را با موفقيت پشت سر گذاشت و به جمع مردان ژوزه مورينيو پيوست.

به گزارش تسنيم،او پس از عقد قرارداد با آبي‌پوشان لندن، به سايت چلسي گفت: بسيار خوشحالم که فرصت بازگشت به چلسي در اختيارم قرار گرفت. احساس بسيار خوبي دارم و تنها مي‌خواهم بگويم که قصد دارم به تيم جديدم کمک کنم تا هواداران خوشحال شوند.

ماتيچ 26 ساله در سال 2009 با قراردادي به ارزش تنها 1.8 ميليون يورو به چلسي پيوست اما ماه ژانويه سال 2011 به عنوان بخشي از هزينه انتقال داويد لوئيز به استمفوردبريج، به بنفيکا فروخته شد. ژوزه مورينيو از مدت‌ها پيش به دنبال جذب يک هافبک دفاعي تراز اول بود که ماتيچ با توجه به فيزيک بدني و توانايي‌هاي فني يکي از بهترين گزينه‌ها براي رفع نياز تيم آقاي خاص بود.

مورينيو در خصوص پيوستن ماتيچ به جمع شاگردانش اظهار داشت: از اينکه ماتيچ دوباره به چلسي برمي‌گردد، بسيار خوشحالم. او در پرتغال به عنوان يک بازيکن پخته شد و حالا يک هافبک تمام عيار است. من مطئنم که او به يکي از مهره‌هاي کليدي چلسي تبديل خواهد شد و به ما کمک مي‌کند به اهداف‌مان برسيم.

بخش زيادي از هزينه خريد ماتيچ از بنفيکا از محل انتقال 18 ميليون يورويي کوين دبروين به تيم ولفسبورگ آلمان تامين خواهد شد، اتفاقي که انتظار مي‌رود تا پيش از پايان بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانويه رخ دهد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها