کد خبر: ۱۹۸۹۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم ملي کشورمان تنها در يک صورت به چارلتون ملحق خواهد شد.

 

تيم فوتبال چارلتون اتلتيک در حال حاضر جايگاه متزلزلي در ليگ دسته اول انگليس موسوم به ليگ قهرماني دارد و با 24 امتياز در رده بيست‌و‌يکم اين ليگ ايستاده است. اين تيم تنها با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به 3 تيم انتهاي جدول که در خطر سقوط به دسته پائين‌تر قرار دارند، در رده بيست‌ويکم قرار گرفته است.

به گزارش تسنيم، چارلتون در آستانه توافق با باشگاه استاندارد ليژ براي انتقال قرضي يانيس اِم‌بومبا و رضا قوچان‌نژاد، مهاجمان اين تيم بلژيکي است که پيش از اين علاقمندي خود را براي جدايي از اين باشگاه در نقل‌و انتقالات زمستاني اعلام کرده‌اند.

سايت «کِنت اسپورت نيوز» گزارش داد براي اينکه چارلتون بقايش در ليگ قهرماني را تضمين کند بايد يک موضوع را در اولويت قرار دهد و آن جذب سريع چند بازيکن است. هنوز 21 بازي از اين رقابت‌ها باقي‌مانده و در حالت عادي کسب 52 امتياز براي بقا در ليگ کافي است. اگر چارلتون در بازي‌هاي باقيمانده‌اش 7 پيروزي، 7 تساوي و 7 شکست کسب کند به هدفش که همان جلوگيري از سقوط به دسته پائين‌تر است، مي‌رسد.

در حال حاضر آنيل کوج، بازيکن کناري و ترکيه‌اي استاندارد ليژ به طور قرضي به چارلتون پيوسته است. بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده يانيس اِم‌بومبا، مهاجم استاندارد هم بازيکن بعدي خواهد بود که به اين تيم انگليسي ملحق خواهد شد. اگر اين اتفاق بيفتد ديگر رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ايراني استاندارد ليژ شانسي براي حضور قرضي در چارلتون نخواهد داشت چون بر اساس قوانين يک تيم مي‌تواند حداکثر 4 بازيکن را به طور قرضي از يک باشگاه ديگر به خدمت بگيرد.

اگر يانيس اِم‌بومبا به طور قرضي به چارلتون بپيوندد آن‌وقت مهاجم تيم ملي کشورمان تنها در صورتي مي‌تواند براي اين تيم بازي کند که قراردادي رسمي ببندد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها