کد خبر: ۱۹۹۳۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
کهکشاني‌ها بعد از جام جهاني تور آسيايي مي گذارند که ممکن است سری هم به کشور عزیزمان بزنند تا قرارشان با پرسپولیسی ها را پاسخ دهند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، مديريت محمد رويانيان هر چقدر هم که پر ايراد باشد و نقدهاي زيادي نيز به نحوه مديريت او وارد باشد با اين حال هيچ زماني را براي سورپرايز کردن هواداران از دست نمي‌دهد. اين که او مديري با نگاهي ايده‌آل است اتفاق خوبي براي فوتبال وطني ما به شمار مي‌رود.

 

هر چند نمي‌توان به رويکردهاي مديريتي او نمره قبولي داد و اکثر طرح هاي اقتصادي استاد تنها در حد تئوري باقي ماندند، اما چند اقدام بي‌نظير او مانند دعوت از ستارگان ميلان و برگزاري مراسم‌ مختلف به بهانه‌هاي متفاوت باعث شده تا حداقل نزد هواداران برخلاف همکاران و کارمندان خود چهره‌اي نسبتا موجه و محبوب به شمار رود.

 

* سورپرايز شاهانه

يکي از خصلت‌هاي رويانيان در مديريت فوتبالي علاقه شديد و پشتکار او براي آپديت شدن در اين عرصه است. رويانيان آنقدر در جمع‌آوري اطلاعات عمومي فوتبال پيشرفت داشته که حتي در اين زمينه از مديراني به مراتب باسابقه‌تر از او در فوتبال جلو زده است. البته اين موضوع رابطه مستقيمي با نگرش‌هاي بين‌المللي او دارد که از محاسن مديرعامل پرسپوليس به شمار مي‌رود.

 

رويانيان به خوبي مي‌داند که هوادار از او به عنوان مديرعامل يک تيم‌ پرطرفدار چه مي‌خواهد. از اين رو همواره در چنته اتفاقاتي نو دارد تا دل هواداران پرسپوليس را با خود همسو کند. دعوت از ميلان و برگزاري جشن 50 سالگي پرسپوليس از همين دست اقدامات بود.

 

اما اين بار به نظر هدف رويانيان بالاتر از اين حرف هاست. مديرعامل پرسپوليس پیش از کناره گیری اش اعلام کرده که قصد دارد تا رئال مادريد را با تمام ستارگانش به تهران بکشاند.

 

خبري مهم که شايد اگر مديري به جز رويانيان آن را مخابره مي‌کرد باورش سخت و حتي غيرممکن بود. اما با توجه به علاقمندي وافر مديرعامل پرسپوليس به چنين اقداماتي به رغم محدوديت‌ها و ابزار ناکافي موجود نمي‌توان از بيخ اين ادعاي رويانيان را وتو کرد.

 

* رئال کي به تهران مي‌آيد

حضور احتمالي رئال مادريد قطعا مهم‌ترين اتفاق سال در تمامي عرصه‌ها در کشور ايران خواهد بود. اما براي تحقق اين امر موانع بسياري پيش روي محمد رويانيان و کارگروهش براي رسيدن به چنين هدفي قرار دارد.

 

اولين مانع به فشردگي رقابت‌هاي فوتبال در ماه‌هاي پيش رو از سال 2014 است. رئال که علاوه بر لاليگا بايد در کوپا دل ري و چمپيونز ليگ به مصاف رقبايش برود، پس از پايان رقابت‌هاي باشگاهي نيز بازيکنان عموما ملي‌پوش خود را بايد در اختيار تيم‌هاي ملي ساير کشورها قرار دهد که اين امر عملا حضور اين تيم را حداقل تا يکي دو ماه آخر سال 2014 ميلادي غيرممکن خواهد کرد.

 

در همين راستا شنيده مي‌شود که پرسپوليسي‌ها در نظر دارند تا در حاشيه تور آسيايي رئال مادريد پيش از آغاز فصل 15- 2014 لاليگا مقدمات حضور اين تيم را در تهران و براي بازي با سرخپوشان فراهم آورند.

 

* ويزيت ميليوني سلاطين برنابئو

يکي از عمده‌ترين دغدغه‌هاي سرخپوشان براي حضور رئال مادريد درخواست مالي بسيار بالاي اين تيم اسپانيايي است. اين در حالي است که اوضاع وخيم مالي پرسپوليس اجازه هر گونه مانور را در اين زمينه از سران اين باشگاه گرفته و از اين رو تنها اميدواري رويانيان براي تحقق حضور رئالي‌ها بيش قدم شدن يک اسپانسر درست و درمان براي تقبل کردن درخواست 4 ميليون دلار خواهد بود.

 

رقمي بسيار قابل توجه که البته در صورت حضور ستارگاني نظير کريس رونالدو، گرت بیل، ايکر کاسياس، دی ماریا، سرخيو راموس، کارلو آنجلوتي و البته زيدان بي‌ترديد ارزشش را خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها