يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۹۳۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ادعای یک نماینده مجلس درباره نامه به مقام معظم رهبری در انتقاد از توافق ژنو را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ادعای یک نماینده مجلس درباره نامه به مقام معظم رهبری در انتقاد از توافق ژنو را تکذیب کرد.

معاون رییس جمهوری روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر ابوالقاسم اسدی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود رییس سازمان انرژی اتمی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از توافق نامه هسته ای انتقاد کرده، گفت: قرار نیست به هر اظهارنظری پاسخ دهیم.

وی تاکید کرد: من وجود این نامه را تایید نمی کنم و شما از نماینده ای که این صحبت ها را کرده سوال کنید.

صالحی در ادامه به شهادت رساندن دیپلمات های ایرانی را نشانه حقانیت ملت ایران دانست و گفت: این حرکت ها و دشمنی ها علیه ملت ایران نمی تواند خللی در حقانیت راه مردم ایجاد کند و انقلاب را از حرکت خود بازدارد.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهادت دیپلمات ها نشان دهنده صدای حق ملت ایران است و دشمنان نمی توانند این صدای حق را خاموش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها