کد خبر: ۱۹۹۶۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مربی تیم ملی زیر 22 سال گفت: «احساس کردم بوی بد از زیر تخت می‌آید؛ زیر تخت را نگاه کردم دیدم یک لیوان پر از ته سیگار است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، پرونده تیم‌ ملی زیر 22 سال بسته شد اما حواشی این تیم همچنان نقل محافل است. به همین بهانه گفتگویی با منصور رشیدی مربی دروازه‌بان‌های این تیم انجام دادیم که خواندنی است.

 

* شما سال‌ها در تیم‌های ملی مربیگری کرده‌اید، درباره چند مسئله مربوط به تیم زیر 22 سال می‌خواستیم چند سؤال بپرسیم.

- هر سؤالی باشد جواب می‌دهم.

 

* می‌دانستید بازیکنان تیم قلیان می‌کشند؟

- من می‌دانستم یکی از بازیکنان سیگار می‌کشد اما ماجرای قلیان را بعداً فهمیدیم یعنی در پایان اردوی کیش.

 

* یعنی چه که بازیکن زیر 22 سال سیگار می‌کشید؟

- قبل از رفتن به کیش به اتاق یکی از دروازه‌بان‌ها رفتم. تا وارد شدم احساس کردم اتاق بوی بدی می‌دهد، روی تخت نشستم و احساس کردم بوی بد از زیر تخت می‌آید؛ زیر تخت را نگاه کردم دیدم یک لیوان پر از ته سیگار است. آن را درآوردم و از دروازه‌بان سؤال کردم این مال توست؟ جان بچه‌اش را قسم خورد که تا به حال لب به سیگار نزده است، متوجه شدم هم‌اتاقی‌اش سیگار می‌کشد. تحقیق کردم و فهمیدم روزی یک پاکت سیگار می‌کشد. به منصوریان سرمربی تیم اطلاع دادم و او رفت و بازیکن مذکور را نصیحت کرد تا اینکه بعد از بازگشت تیم از کیش متوجه شدیم این بازیکن جوان قلیان هم می‌کشد.

 

* یکی از همان بازیکنان معروف؟

- نمی‌دانم منظورتان از بازیکن معروف چیست. 2 سال قبل، 2 بازیکن در شادی گل یک کار غیراخلاقی انجام دادند و معروف شدند. به هر حال این جوان به لحاظ فنی فوق‌العاده توانمند است ولی با این اخلاق و ادب به جایی نمی‌رسد؛ یعنی به یک دهم آنچه توانش را دارد نخواهد رسید.

 

* مگر به غیر از سیگار و قلیان تخلف دیگری هم می‌کند؟

- متأسفانه شدیداً بی‌ادب است. حرمت بزرگ‌تر و کوچک‌تر را نمی‌داند. دهانش با حرف زشت و ناسزا باز می‌شود و همه جای بدنش را خالکوبی کرده. یک بار آمد سمت نیمکت و در انتقاد از همبازیانش به منصوریان گفت: آقا اینا با این بازی‌شان فلانیِ مرا به عزا نشانده‌اند و یکسری کلمات زشت به کار برد. منصوریان هم به او گفت بچه مگه شعور نداری که جلوی بزرگترت این کلمات را به زبان می‌آوری؟ در واقع این جوان نمی‌داند و نمی‌فهمد یکسری کارهایش بسیار زشت است؛ یعنی نگرانم با این اخلاق و ادب در کوچه و خیابان بلایی سرش نیاید. من سن و سالی را پشت سر گذاشته‌ام و از سر دلسوزی نصیحتش کردم و می‌بینم افاقه‌ نکرد و دوباره توی زمین سر بازیکن بزرگ‌ترش داد و بیداد می‌کند. امیدوارم مربیانش وقت بگذارند و راه درست را نشان این جوان بدهند. لازم نیست فقط از سیاست تنبیه و تشر استفاده کنند. خدا شاهد است نگران آینده او که هم‌سن پسر کوچکم است، هستم و از خدا می‌خواهم به این جوان مستعد کمک کند.

 

* افاضلی سرمربی تیم زیر 22 سال گفته اسم بعضی از بازیکنان را بین دو نیمه بازی ایران و ژاپن فهمیدم.

- 2، 3 روز قبل از بازی به عنوان سرمربی به تیم اضافه شد و برخی‌ها را نمی‌شناخت ولی آدم محترمی بود و اهل مشورت و منطق دیدمش.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها