کد خبر: ۲۰۰۰۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال چند روز پس از استعفاي همتاي خود در باشگاه پرسپوليس از او حلاليت طلبيد

علي فتح‌الله‌زاده درباره انتقاداتي که نسبت به محروم نشدن آندرانيک تيموريان از سوي کميته انضباطي مطرح مي‌شود، اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم آندو 8 ميليون تومان جريمه شده است که چنين رقمي براي جريمه کردن يک بازيکن تاکنون سابقه نداشته است.

به گزارش تسنيم،وي با بيان اينکه طرح اين موضوعات باعث مي‌شود که در حق آندو نامهرباني شود، تصريح کرد: آندو بازيکن زحمتکشي است و برخي درباره او قضاوت خوبي نمي‌کنند. همه بازي‌هاي ليگ توسط کميته انضباطي رسيدگي مي‌شود و قطعاً اگر تيموريان تخلفي کرده بود با او برخورد مي‌شد.

مديرعامل باشگاه استقلال همچنين تاکي کرد: پيش از اين در مورد رفتار و حرکاتي که پيام صادقيان انجام داده بود، اظهارنظر خاصي نکرده بودم، چرا که اعتقاد دارم يک بازيکن را به خاطر رفتاري که در زمين داشته، نبايد دار بزنيم. امروز هم روي اين اعتقاد هستم و باور دارم هجمه روي آندو به اين دليل است که برخي‌ها مي‌خواهند استقلال را از برنامه خود منحرف کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به نصب بنر حجازي توسط عده‌اي که در محل تمرين تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: يکي از رسانه‌ها امروز عنوان کرده بود برخي افراد در کمپ باشگاه استقلال بنر ناصر حجازي را جمع کرده بودند، در صورتي که اين موضوع اصلاً درست نيست، چرا که کسي جرات نمي‌کند عکس و بنر ناصر حجازي را جمع کند.

وي همچنين يادآور شد: کساني که تا روز گذشته به ناصرخان توهين مي‌کردند امروز نام او را فرياد مي‌زنند. به نظرم اين نوع کارها زشت است و باعث آزرده شدن روح ناصرخان مي‌شود.

مديرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: مي‌گويند ما دستور داده‌ايم که بنر حجازي را جمع‌آوري کنيد. چطور آنها اين حرف‌ها را مي‌زنند، در صورتي‌که کمپ استقلال به نام حجازي است. امير قلعه‌نويي دوست دارد عکس ناصر حجازي در کمپ به نمايش در آورده شود، چون حجازي براي استقلال است. مطمئن باشيد کساني که اين کار را کرده‌اند استقلالي نبوده‌اند و ما آنها را پيدا مي‌کنيم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال مبني بر اينکه اگر ما نبوديم نکونام با استقلال قرارداد نمي‌بست و اکنون نيز به دليل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال جدا شد گفت: روز گذشته با آقاي کفاشيان صحبت کردم. متاسفانه به ايشان اطلاعات غلطي داده بودند. ايشان پاسخ حرفي را دادند که ما نزده بوديم. ما ارتباط تنگاتنگي با فدراسيون داريم و بخشي از درآمد ما شامل؛ بليت فروشي، حق پخش و ... از سوي فدراسيون فوتبال تامين مي‌شود. با اين وجود از کفاشيان انتظار دارم سريع پاسخ ندهد.

وي در مورد استعفاي محمد رويانيان از مدير عاملي باشگاه پرسپوليس گفت: به نوبه خودم به رويانيان خسته نباشيد مي‌گويم. متاسفانه ما کاري کرديم که آدمي چون رويانيان که براي پرسپوليس زحمت کشيده بود امروز از اين تيم جدا شود و نتواند در اين تيم دوام بياورد.

مديرعامل استقلال با بيان اينکه حيف شد رويانيان از پرسپوليس رفت تصريح کرد:‌ رويانيان به پرسپوليس خدمت کرد و بار ديگر به او خسته نباشيد مي‌گويم. اگر کري‌هايي که در گذشته بين من و رويانيان بوده و باعث رنجش خاطرش شده است و يا حرفي زده‌ام که آزرده خاطرش کرده است، از او حلاليت مي‌طلبم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها