کد خبر: ۲۰۰۸۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲

مدیرعامل باشگاه صبای قم معتقد است با توجه به فشردگی بالا در بالا و پایین جدول، تمام بازی های آینده تیمش حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

محمد رضا کشوری فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی سه بر دو صبای قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل داماش گیلان اظهار کرد: این پیروزی نتیجه زحمت کادر فنی و بازیکنان تیم بود که بعد از نتایج نه چندان خوب در هفته های اخیر تلاش خود را بیشتر کرده و خدا را شکر مقابل تیم خوب داماش موفق به کسب سه امتیاز شدیم. بازیکنان هم خواستند و توانستند. آن ها عزم خود را جذب کردند تا نتیجه را برگردانند.

وی درباره حمایت تماشاگران قمی از صبا که در بازی این تیم مقابل داماش نسبت به بازی های قبل افزایش پیدا کرده بود، بیان کرد: هواداران هم بالاخره تصمیم گرفتند به ورزشگاه بیایند. به هر حال هر چه نتایج تیم بهتر شود، هوادار هم از بازی ها استقبال می کند. تنها امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و شرمنده مردم نشویم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم همچنین با اشاره به اینکه تمام بازی ها در ادامه لیگ سخت می شود، تصریح کرد: هر چه به انتهای لیگ نزدیک می شویم، تمام تیم ها تلاش خود را بیشتر می کنند تا جایگاه بهتری برای خود داشته باشند. بازی های آینده ما با تیم هایی مثل راه آهن، مس، ذوب آهن، استقلال خوزستان و سایپاست. ما در هفته های پایانی تنها با دو تیم بالای جدولی بازی داریم. گرچه تفاوتی ندارد و همانطور که گفتم تمام تیم ها با تمام قوا بازی خواهند کرد. این بازی ها برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و امیدواریم روند بردهایمان را بتوانیم ادامه دهیم.

کشوری فرد در ادامه با بیان اینکه جایگاه فعلی صبا، جایگاهی نیست که در ابتدای فصل متصور شده بود، خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در رده دهم جدول قرار داریم اما طبق هدف گذاری که داشتیم، باید در انتهای فصل در یکی از رتبه های ششم تا هشتم باشیم. هنوز هم این هدف دور از دسترس نیست و باید با مضاعف کردن تلاشمان، به آن دست پیدا کنیم.

وی افزود: لیگ در هفته های باقیمانده بسیار فشرده است. تیم ها هم در بالا و هم پایین جدول به شدت به رقابت با یکدیگر می پردازند. تنها دو تیم سایپا و ملوان در میانه جدول حاشیه امنیت مناسبی نسبت به سایر تیم ها دارند. بقیه تیم ها تا پایان فصل استرس خواهند داشت و امسال هم قطعا عاقبت تیم ها به هفته پایانی کشیده می شود.

مدیر عامل باشگاه صبای قم همچنین در پاسخ به این پرسش که چه مقدار از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است، گفت: ما مقداری پول به بازیکنان تزریق کردیم اما پرداخت ها صد درصد نبوده است. امیداوریم با حمایت استاندار قم بتوانیم هفتاد درصد باقیمانده از مطالبات را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم.

کشوری فرد در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که در صورت ماندن صبا در لیگ، باز هم این از فصل آینده برای رتبه های میان جدول خواهد جنگید یا نه، به ایسنا گفت: هنوز درگیر مسابقه های امسال هستیم و اصلا به سال آینده فکر نکرده ایم. امیدوارم سال آینده بودجه بهتری برای باشگاه اختصاص دهند. هنوز هم معلوم نیست خودمان باشیم یا نه!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها