کد خبر: ۲۰۱۲۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول پيروزي تيمش برابر اورتون در داربي مرسي سايد را به هواداران پرشور تيم خود تقديم کرد.

ليورپول موفق شد در داربي "مرسي‌سايد" با نتيجه پر گل 4 بر صفر اورتون را شکست دهد تا موقعيت خود را در رده چهارم جدول تثبيت کند.

به نقل از ايسنا،برندان راجرز، سرمربي ليورپول که اين فصل عملکرد خوبي داشته است، پس از پيروزي پرگل تيمش در داربي "مر‌سي سايد" گفت: هيجان بازي بسيار بالا بود. نمايش تيمم در اين ديدار کاملا عالي و بي‌نظير بود. از همه بازيکنانم تشکر مي‌کنم زيرا توانستيم يک بازي بي‌نقص را به نمايش بگذاريم. هر دو تيم در اين فصل عملکرد خوبي داشتند و هواداران خود را خوشحال کردند با اين حال کسب 3 امتياز اين مسابقه براي ما بسيار مهم بود که توانستيم به آن دست يابيم.

راجرز در ادامه گفت: اين پيروزي را به هوادارانمان تقديم مي کنيم که از دقيقه نخست به حمايت از تيم پرداختند. مي‌دانستم اين بازي براي هواداران جنبه خاصي دارد به همين خاطر اين برد را به هوادارانمان تقديم مي‌کنم. از ابتدا براي کسب 3 امتياز اين مسابقه تلاش کرديم و توانستيم موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد کنيم. خوشحالم که گل نخست ما در زمان بسيار خوبي به ثمر رسيد و بازيکنانم در ادامه توانستند با روحيه بالاتر بازي خود را ادامه دهند. براي پيروزي در اين ديدارهاي خاص بايد همه‌جانبه حمله و دفاع کنيد. رمز موفقيت ما در اين ديدار بازي تيمي بازيکنانم بود.

سرمربي ليورپول در ادامه گفت: نبايد خيلي به اين ديدار فکر کنيم. هدف اول تيم ما در اين فصل قرار گرفتن در جمع چهار تيم اول جدول است که سهميه ليگ قهرمانان را کسب کنيم و سپس به قهرماني فکر خواهيم کرد. اگر در همه ديدارهايمان مثل اين ديدار خستگي ناپذير باشيم، مي‌توانيم در پايان فصل نتيجه خوبي بگيريم.

ليورپول در نقل‌و انتقالات تابستاني تلاش زيادي براي به خدمت گرفتن محمد صلاح از خود نشان داد اما در نهايت اين بازيکن مصري با امضاي قراردادي 5 ساله به تيم چلسي پيوست.

راجرز درباره از دست دادن محمد صلاح گفت: مدت ها به دنبال جذب او بوديم و ماه‌ها بازي او را در نظر داشتيم. صلاح بازيکن با استعدادي است که مي‌توانست در تيم ما تاثيرگزاري بالايي داشته باشد. از رفتن او به چلسي ناراحت شدم با اين وجود بايد براي نقل‌و انتقالات تابستاني بتوانيم چند بازيکن جديد را به کادر خود اضافه کنيم.

ليورپول با برتري برابر اورتون توانست 46 امتيازي شود تا همچنان در رده چهارم جدول باقي بماند. قرمزپوشان شهر ليورپول در هفته بيست‌و چهارم بايد برابر وست‌بروم‌ويچ به ميدان برود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها