کد خبر: ۲۰۱۹۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اردو تیم ملی فوتبال به خاطر بازیکن ندادن تیم‌های حوزه خلیج فارس لغو شده و این چه ربطی به من دارد.
به گزارش 598، امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد گلی که استقلال در دیدار مقابل مس کرمان دریافت کرد، گفت: نمی‌گویم هاشم بیک‌زاده اشتباه کرد اما این گل دقیقا در مکان حضور او اتفاق افتاد. این بازیکن روی محاسبات خود اشتباه کرد و زود از روی زمین بلند شد و وقتی توپ آمد ادینهو با ضربه سر آن را گل کرد. مس کرمان در این بازی موقعیت نداشت و خود بوناچیچ هم اعلام کرد خوش شانس بودن.

 

وی در مورد اینکه شرایط آندارنیک تیموریان چه شد، عنوان کرد: تیموریان به ایران بازگشته است او کسالتی داشت که به همین خاطر امروز در میدان حاضر نشد. تیموریان یک بازیکن ارزشی است.

 

سرمربی استقلال در مورد انتقادات کارلوس کی‌روش به او گفت: من به صحبت کی‌روش به موقع جواب می دهم. قصد مقابله به مثل ندارم فقط می خواهم ذهن مردم را در مورد صحبت او که فنی و تاکتیکی نبود روشن کنم. دلیل این فشردگی لیگ برتر چیست؟ ضرر را چه کسی داد؟ بازیکن مصدوم روی دست کیست؟ آقایانی که می گویند قانون فیفا را ما تدوین کردیم بگویند کدام قانون می گوید در مسابقات به اردو بروید؟ کرانچار حرف خوبی زد کدام قانون می گوید در کوران بازی‌ها به اردو بروید.؟کی‌روش می گوید کره‌جنوبی این تعداد  بازی کرده‌است  آنها بازی کرده‌اند اما به اردوی بلند مدت که نرفته اند. کرانچار هم همین را می گوید اگر شما اردو می گذارید مگر اشکان دژاگه و باشگاه او به شما بازیکن می دهد؟

 

قلعه‌نویی در ادامه اظهار داشت: لغو اردو چه ربطی به استقلال دارد؟ ایشان به خاطر سه بازیکن اردوی خود را لغو کرده است. او طرز فکر خودش را هم قبول ندارد کجای دنیا به خاطر سه بازیکن اردو را قطع می کنند؟ قانون فیفا دی می گوید 72 ساعت بازیکن را آزاد بگذارید. این قانون 24 ساعت مربوط  به سفر بازیکن است و تنها حدود بیش از 30 ساعت بازیکن در خدمت تیم ملی قرار می گیرد. کشورهای خلیج فارس بازیکن ندادند چه ربطی به منافع قلعه نویی دارد؟ منافع تیم ملی می شود  60 میلیون ایران اما منافع استقلال منافع قلعه‌نویی است؟ چرا بعد از بازی‌های تیم ملی  از ما تشکر نکرد؟ از روز بازی استقلال با الشباب و دیدار با قطر 11 روز وقت بود در این مدت 6 بازیکن از استقلال بازی کردند که با فرزاد حاتمی 7 بازیکن شدند مگر از این لیگ بازیکن به بایرن مونیخ نرفتند مگر از لیگ ما بازیکن به انگلیس نرفتند این بازیکنان از کدام لیگ بودند؟

 

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال‌ خبرنگار رادیو که اعلام کرد ما جام جهانی ندیده نیستم، گفت: او ایرانی را تحقیر می کند. الفاظی به کار می برد که درست نیست. به آرشیو مراجعه کنید. چند بار مربیان تیم ملی به تمرین ما آمدند بالای 10 بار آمدند حرف آنها این بود که ما حامل تشکر کی‌روش هستیم. خسرو حیدری و هاشم بیک زاده را به خاطر تیم ملی در دوبازی لیگ  که با کمبود بازیکن روبرو بودیم استفاده نکردیم. از میکو مربی بدنساز تیم ملی تشکر می کنم بازیکن مصدوم را به او دادیم تا این دوستمان با آنها کار کند. بدنساز تیم ما تحصیلات آکادمیک دارد اما برای تعامل با تیم ملی بازیکنان را به میکو دادیم. عزیزی خادم قبل از بازی حذفی با ذوب آهن زنگ زد و گفت به تیم ملی کمک کنید ما هم قبول کردیم در خواست کردیم و قرار شد جلسه‌ای با کی‌روش بگذاریم تا هم تیم ملی و هم استقلال ضرر نکند. این حرف چه ایرادی دارد؟ آیا این حرف منافع قلعه‌نویی است؟

 

وی در ادامه تأکید کرد: حرف ما همین است. آن چیز که می ماند ایران عزیز است تنها حرفی که زدیم این است که با کی‌روش تعامل می کنیم این را به عزیزی خادم گفتیم. اما چه صحبت‌هایی مطرح شد.

 

قلعه نویی در پاسخ به این پیشنهاد که با کیومرث هاشمی خوب است و اینکه هدایت تیم ملی امید را برعهده بگیرد و سپس بعد از رفتن به المپیک همان تیم به جام جهانی 2018 برود، گفت: به این خاک مقدس و مردم هرچقدر خدمت کنید کم است. باید یک برنامه باشد صحبت کی‌روش را در تلویزیون جواب دهم. اردو برگزار نشده به قلعه نویی چه کار دارید. از شما و مردم عذرخواهی می کنم اگر بازیکنان در اختیار من بودند و در اختیار قرار نمی دادم درست بود اما الان این مسئله چه ربطی به من و فتح الله زاده دارد؟ جایگاه او مستطیل سبز است چرا به مدیرعامل انتقاد می کند؟ چندبار در مطبوعات فرافکنی کرده است او خودش گفته باید در اتاق باهم حرف بزنیم چرا در رسانه ها حرف می زند این چه ربطی به من دارد؟ روزی که به لبنان باختید من حمایت کردم. او نمازی را فرستاد گفت کی‌روش اعلام کرده من اخلاق را رعایت کردم و به همین خاطر او تشکر می کند آن موقع من آدم خوبی بودم. لیگ برتر، بازیکنان و کی‌روش تلاش کردند و به جام جهانی رفتیم به مربی ایرانی توهین می شود دست می زنند این درست نیست. وقتی این حرف ها را شنیدم خشکم زد.با هزار بدبختی و بی بازیکنی کار می کنیم و توکل به اهل بیت داریم اردوی تیم ملی لغو شده چه ربطی به امیر قلعه‌نویی دارد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها