کد خبر: ۲۰۱۹۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي ميلان با وجود تساوي برابر تورينو از عملکرد تيمش راضي است.

ميلان در هفته‌ بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با تساوي يک بر يک برابر تورينو در سن سيرو متوقف شد.

کلارنس سيدورف، سرمربي هلندي ميلان از اين تساوي خانگي راضي است. او قول داد که تيمش در ديدارهاي آينده عملکرد بهتري از خود نشان دهد.

سيدورف که به دنبال نتايج ضعيف ميلان در فصل جاري جايگزين ماسيميليانو آلگري شد، گفت: قبل از اين ديدار به بازيکنان گفتم که شاگردان وينتورا بسيار منظم بازي مي‌کنند. در ديدار امشب به خوبي اين موضوع براي ما ثابت شد. ما تا حدودي در اين ديدار صبور بوديم و خواستيم با سبک هميشگي خود به دروازه‌ حريف نزديک شويم. با پيروزي فاصله چنداني نداشتيم، اما فرصت‌هاي زيادي را يکي پس از ديگري از دست داديم. وقتي تورينو در نيمه دوم از لاک دفاعي خود خارج شد بازي ميلان هم بهتر و روان‌تر شد.

او افزود: امانوئلسون و ماتيا ديچلو در خط دفاعي نمايش بسيار خوبي داشتند. نقاط مثبت زيادي در بازيکنانم در ديدار امشب ديدم. بايد اين نقاط را تقويت کنيم و در ديدارهاي آينده بازي بهتري را به نمايش گذاريم. من از عملکرد شاگردانم در اين ديدار راضي هستم. ميلان مي‌تواند در ديدارهاي آينده بازي بهتري را به نمايش گذارد.

سيدورف درباره اين سوال که چرا نايجل ديونگ را از ابتدا به بازي نفرستاد اين گونه پاسخ داد: من مشکلي با نايجل ندارم. او در ديدارهاي قبلي عملکرد بسيار خوبي داشت. نايجل در ديدار امشب هم وقتي به عنوان بازيکن جايگزين به ميدان رفت، بازي خوب و قابل قبولي را به نمايش گذاشت. اما من مي دانستم که مونتاري و مونتوليو در ميانه ميدان کارايي بهتري دارند به همين خاطر تصميم گرفتم که در نيمه اول به ديونگ استراحت دهم. او در ديدارهاي آينده بازيکني تاثيرگذار براي ميلان خواهد بود.

تک گل ميلان را در اين ديدار عادل رامي، مدافع فرانسوي اين تيم در دقيقه‌ 49 به ثمر رساند. سيدورف درباره عملکرد رامي، گفت: رامي توانايي‌هاي بسيار بالايي دارد. او بازيکني فوق‌العاده‌ مهم و تاثيرگذار براي ميلان به شمار مي‌آيد و باعث شده تا خط دفاعي تيم ما قوي‌تر از قبل شود. با اين حال او هنوز تازه به جمع ما اضافه شده و براي سازگاري با فوتبال ايتاليا به زمان بيشتري نياز دارد. خوشحالم که چنين بازيکن خوبي را در اختيار داريم.

ميلان با توقف برابر تورينو 29 امتيازي شد و موقتا به رده نهم جدول رده‌بندي صعود کرد. در جدول رده‌بندي يوونتوس با 56 امتياز صدرنشين است، رم با 50 و ناپولي با 44 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها