کد خبر: ۲۰۱۹۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
مالاگا در ادامه هفته بيست و دوم ليگا با نتيجه سه بر دو سويا را از پيش‌رو برداشت.

هفته‌ بيست و دوم رقابت‌هاي ليگا با انجام سه ديدار پيگيري شد که در حساس‌ترين بازي مالاگا موفق شد با نتيجه‌ سه بر دو سويا را شکست دهد. در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي مالاگا برگزار شد بازيکنان اين تيم در دقيقه‌ 31 توسط دودا از روي نقطه پنالتي به گل رسيدند تا نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسد.

با شروع نيمه دوم بازيکنان حريف بازي بهتري را ارائه دادند و دو بار در دقايق 49 و 66 به ترتيب توسط کارلوس و فدريکو به گل رسيدند.

شاگردان شوستر با دريافت اين دو گل به بازي هجومي روي آوردند. آنها در دقيقه‌ 77 گل تساوي را توسط سامو به ثمر رساندند. اما اين پايان کار نبود و چهار دقيقه‌ بعد دودا گل دوم خود و سوم تيمش را به ثمر رساند تا سه امتياز حساس اين ديدار به مالاگا برسد.

مالاگا با اين پيروزي 24 امتيازي شد و موقتا در رده سيزدهم جدول رده‌بندي قرار گرفت و سويا هم با 31 امتياز در همان رده هفتم باقي ماند.

دو ديدار ديگر برنده‌اي نداشت. لوانته در ورزشگاه خانگي خود با تساوي بدون گل برابر رايو وايکانو متوقف شد. ختافه هم به نتيجه‌اي بهتر از تساوي بدون گل برابر مهمانش وايادوليد دست نيافت، اما حساس‌ترين ديدار اين هفته‌ بين تيم‌هاي بارسلونا و والنسيا برگزار شد که در آن شاگردان خراردو مارتينو نخستين شکست فصل خود را متحمل شدند و با نتيجه‌ سه بر دو برابر والنسيا تن به شکست دادند تا به احتمال زياد صدر جدول رده‌بندي را از دست دهند.

در ادامه هفته‌ بيست و دوم امروز (يکشنبه) چهار ديدار برگزار مي‌شود که در حساس‌ترين بازي رئال مادريد در خانه از آتلتيک بيلبائو پذيرايي مي‌کند. آتلتيکو مادريد هم در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف رئال سوسيداد مي‌رود. شاگردان سيمئونه آرژانتيني با پيروزي در اين ديدار مي‌توانند صدر جدول رده‌بندي را به خود اختصاص دهند.

در جدول رده‌بندي بارسلونا با 54 امتياز و يک بازي بيشتر صدرنشين است. آتلتيکو مادريد با همين تعداد امتياز و يک بازي کمتر در جايگاه دوم قرار دارد. رئال مادريد هم با 53 امتياز سوم است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها